pc freeze

Status
Niet open voor verdere reacties.

matjodo

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Berichten
29
hallo ik heb een probleem met mijn pc. het zit namelijk zo sinds een paar dagen slaat mijn pc op tilt. als ik in binnen windows aan het werk ben loopt mijn pc vast krijg dan een soort van pc freeze en als ik me pc weer opnieuw start krijg ik dat probleem weer. ik heb alles nagelopen waar het aan kon liggen. als eerst was 1 van mijn geheugen kapot heb die eruit gehaald maar het probleem was nog niet verholpen. daarna was de koeling van mijn cpu niet goed nieuwe koeling opgeplaatst maar helaas probleem is nog niet verholpen. geprobeerd ook windows opnieuw te installeren maar tijdens de install loopt ie ook vast
iemand enig idee waar het misgien aan kan liggen???

Motherboard: Asus P5Q Pro
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz (2 CPUs), ~3.2GHz
Geheugen: 1GB 880MHz DDR2 van Corsair
Hard Drive: 80 GB + 160GB
Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT
Voeding: CoolMaster 520 W
 
Laatst bewerkt:
Al gescand op virussen en spyware?

Wat zijn de temperaturen van de pc? Terug te vinden in het Bios en op te zoeken met pc wizard. http://www.cpuid.com/pcwizard.php

uhm... ik kan niet op scannen op virussen of spyware want ik was bezig windows erop nieuw te installeren mah toen kreeg ik weer die pc freeze.
en de temperatuur van me cpu is tussen de 30 en 35 graden @ BIOS.
ik heb met hirens boot cd zown system stress test gedaan en dan krijg ik een error; a failure occured in the test 'cpu'. the system stress test has failed.
kan het tog zijn dat mijn cpu wel kapot is??

gz. mát:cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan