• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pictogrammensets voorwaardelijke opmaak past niet criteria toe

Status
Niet open voor verdere reacties.

SimoneHiemstra

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2016
Berichten
5
Beste lezer,

Ik wil graag pictogrammensets gebruiken als voorwaardelijke opmaak om de bezetting van een groep te duiden. Excel past echter niet de criteria toe die ik heb opgegeven in de voorwaardelijke opmaak.
Het lijkt erop dat hij de laagste waarde in de lijst gebruikt, die op 0 zet en naar verhouding dan het eea toepast. Voor 40% zou ik verwachten dat de cirkeldiagram met een kwart gevuld is.
Ik heb al gespeeld met ipv in de voorwaardelijke opmaak procent, getal te selecteren maar ik krijg niet het gewenste resultaat. Wie kan mij verder helpen?Bekijk bijlage Voorwaardelijke opmaak pictogrammensets.xlsx

Voorwaardelijke_opmaak.png
 
Waarden zetten op respectievelijk 0,8 ; 0,6; 0,4 en 0,2 en het zou goed moeten gaan.

Of je maakt van "procent" "getal" en laat de waarden staan op 80, 60, 40 en 20.
 
Beste AlexCEL,

Dank voor je snelle reactie. Helaas werken beide opties hierboven niet. Nog een ander idee?
 
Zo dan?
 

Bijlagen

  • Voorwaardelijke opmaak pictogrammensets (AC).xlsx
    9,8 KB · Weergaven: 43
Beste AlexCEL,

Dank je wel. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik bij het zien van 8 exact dezelfde pictogrammen het idee kreeg dat het niet klopte maar ze zitten allemaal in dezelfde range dus zo klopt het. Ik kan weer verder, dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan