Ik heb een rapport gemaakt met 3 groepeerniveaus:
1) bedrijfsniveau
2) persoonsniveau
3) verzuimniveau
Ik krijg dan wel de horizontale balken/sectiekiezers:
Rapport koptekst
Pagina kopttekst
Koptekst (bdr_ID)
Koptekst (pers_ID)
Koptekst (Verz_ID)
Details
Pagina voettekst
Rapport voettekst
Kijk in een oudere rapportversie, dan mis ik:
- Voettekst (Verzuim_ID)
- Voettekst (Pers_ID)
- Voettekst (Bdr_ID)
Maar het lukt mij niet dit in te voegen. Ik lees bij Microsoft dat je die ook niet 'apart' later kunt toevoegen:
==
pagina en rapport koptekst en voettekst secties telt Office Access 2007 altijd in paren. U kunt een koptekstsectie pagina of het rapport dat wil zeggen niet toevoegen zonder de bijbehorende voettekstsectie ook toe te voegen.
==
Als je een kopttekst item aanmaakt, maak je dus ook automatisch een voettekst voor die sectie aan. Wat heb ik fout gedaan?
(Doel is uiteindelijk om het totaal dagen te berekenen op persoonsniveau en op bedrijfsniveau)
alvast bedankt voor het meedenken.
Groet, Wim
1) bedrijfsniveau
2) persoonsniveau
3) verzuimniveau
Ik krijg dan wel de horizontale balken/sectiekiezers:
Rapport koptekst
Pagina kopttekst
Koptekst (bdr_ID)
Koptekst (pers_ID)
Koptekst (Verz_ID)
Details
Pagina voettekst
Rapport voettekst
Kijk in een oudere rapportversie, dan mis ik:
- Voettekst (Verzuim_ID)
- Voettekst (Pers_ID)
- Voettekst (Bdr_ID)
Maar het lukt mij niet dit in te voegen. Ik lees bij Microsoft dat je die ook niet 'apart' later kunt toevoegen:
==
pagina en rapport koptekst en voettekst secties telt Office Access 2007 altijd in paren. U kunt een koptekstsectie pagina of het rapport dat wil zeggen niet toevoegen zonder de bijbehorende voettekstsectie ook toe te voegen.
==
Als je een kopttekst item aanmaakt, maak je dus ook automatisch een voettekst voor die sectie aan. Wat heb ik fout gedaan?
(Doel is uiteindelijk om het totaal dagen te berekenen op persoonsniveau en op bedrijfsniveau)
alvast bedankt voor het meedenken.
Groet, Wim