Schrijf een tutorial en win een prijs!

Die reply kun je niet maken zolang jij hem niet gevalideerd hebt.

Dus of wachten op jou of 2 posts maken?
 
Ik denk niet dat replies moeten gevalideerd worden?:confused:

Fuego, weet je hoe lang ik vanmorgen nog eens persoonlijk heb moeten zagen vooreer die naar 25 ging?:confused: :p
Maar goed, hij is ter.

James:cool:
 
Geplaatst door James007
Ik denk niet dat replies moeten gevalideerd worden?:confused:

Fuego, weet je hoe lang ik vanmorgen nog eens persoonlijk heb moeten zagen vooreer die naar 25 ging?:confused: :p
Maar goed, hij is ter.

James:cool:

1. Replies moeten gevalideerd worden
2. Hoe kun je nou replyen op een topic die niet zichtbaar is ;) (waar het mij dus om ging).
 
Mag je je gids hier promoten? :) :p
Mijn gids komt over een paar uur (is een hele lange) en komt in de Overige catagorie.
 
Over hoe je een spelletje maakt met Multimedia Fusion.
Inclusief voorbeeldbestanden enzo.
 
Hmm, ik heb m dus gepost in de sectie Programmeren (foutje) maar hij is niet zichtbaar :(
XP_PC, is die van jou al zichtbaar?

EDIT: Laat maar, ik las er net wat over :)
 
Laatst bewerkt:
Hij is nu wel zichtbaar. Good job!
 
Komt er binnenkort weer zo'n wedstrijd? Want ik ben een beetje laat om er nu mee te beginnen, maar dan kan ik hem vast maken voor een volgende eventuele wedstrijd. Komt die er?
 
Mijn ontwerp is ook ingediend, ik heb er wel enige uren werk aan gehad :D Is het mogelijk om twee handleidingen te laten meedoen voor de prijs ooK? :p
 
Het mag blijkbaar wel, maar of ik dat persoonlijk correct vind... neen.
 
Geplaatst door James007
Het mag blijkbaar wel, maar of ik dat persoonlijk correct vind... neen.

laat hem er zo veel die wil insturen, is voor mij (ons)
toch mooi om al die handleidingen eens te lezen
EN te begrijpen:thumb:
 
Ja maar het blijft een wedstrijd... en aangezien dit nu op het einde pas ter sprake komt, kunnen diegene die er 1 hebben gepost, er géén 2de meer maken, al zouden ze dat willen. Ik vind dan ook dat voor de wedstrijd, er maar 1tje mag meetellen. Ze mogen er zoveel schrijven als ze willen, maar laat ze er dan 1tje uitkiezen dat meetelt in de wedstrijd.:)

James:)
 
Geplaatst door James007
Ze mogen er zoveel schrijven als ze willen, maar laat ze er dan 1tje uitkiezen dat meetelt in de wedstrijd.:)
Dat vind ik wel een goed idee.

Op deze manier is de wedstrijd ook een stuk eerlijker:)

Goed idee:thumb:
 
Terug
Bovenaan Onderaan