Schrijf een tutorial en win een prijs!

Ik schrijf er enkel nog een voor maandag als ie meetelt, anders niet :) Graag een antwoord van fuego...
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door joram
Ik schrijf er enkel nog een voor maandag als ie meetelt, anders niet :) Graag een antwoord van fuego...
Uit de startpost van Fuego:
- Het geheel dient ingeleverd te zijn vóór 10 oktober 2005.
Ik denk het dus niet ;)

Edit: Wel als je m dus vóór maandag inlevert :)
 
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ergens hier op het forum gelezen dat je met meerdere tutorials mee kan doen en dat je daardoor meer kans maakt. Maar je kunt maar één prijs winnen.
Zoiets heb ik volgens mij gelezen dus...

P.S. Nogmaals, ik weet het niet zeker.
 
Ik zit me ( beetje laat :D ) te realiseren dat het wel zo eerlijk was geweest als er geen namen onder die tutorials hadden gestaan tot de wedstrijd afgelopen was. Dan had niemand geweten wíe iets geschreven had en had iedereen kunnen kiezen op zuivere inhoud en dan had het niet uitgemaakt of je er meer in had gestuurd. Voor de volgende keer is dat misschien een idee?
 
Geplaatst door jeroendenoot
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ergens hier op het forum gelezen dat je met meerdere tutorials mee kan doen en dat je daardoor meer kans maakt. Maar je kunt maar één prijs winnen.
Zoiets heb ik volgens mij gelezen dus...
Het staat op de eerste pagina als derde post van fuego:) (tip by Japie:D)

Eigenlijk zouden we deze discussie niet meer hoeven te voeren tegen het einde van de wedstrijd. Het is iets dat in het begin van de wedstrijd aangeduid had moeten zijn.

Je moet begrijpen dat het een beetje unfair is tegenover de mensen die er maar eentje hebben gemaakt. Iedereen verdient evenveel kans en het zou niet het aantal, maar de kwaliteit van de handleiding moeten zijn, die het verschil maakt.... Daarom stel ik de oplossing voor die ik eerder al aanduidde.

James:)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de regel zo als die nu is (meer per persoon) wel goed. Hoe meer je er maakt, hoe meer werk je er mee hebt. En zo wordt veel werk beloont...
 
Deze redenering snap ik perfect... maar ik vond het niet echt duidelijk vermeld staan, en als ik er nu nog een 2de zou willen schrijven, is het gewoon grandioos te laat. En dit enkel door onduidelijkheid.

James:)
 
om alle eerlijkheid te behouden schrijf ik er maar eentje :D
 
Maar er zijn er wel meer die meer dan één tutorial hebben geschreven. Er zijn er zelfs met 3 tutorials. Dus ik denk dat die eerlijkheid (zoals jij het moemt) weg is. Maar ik vind het nog steeds eerlijk.
 
Dat je in één post zegt dat je het wel en niet eerlijk vind.

Je vind het OF eerlijk OF niet eerlijk. Niet alletwee.

Maar dit is wel offtopic ;)
 
Het is 10 oktober, dus de wedstrijd is tot een einde gekomen. Jullie zijn allemaal lekker aan het schrijven geweest en we hebben meer inzendingen binnengekregen dan verwacht. Mijn complimenten! Ook de kwaliteit van de tutorials ligt op een hoog niveau, ik weet zeker dat de leden hier veel aan hebben.

Voor het tellen van de stemmen ga ik een nieuwe post aanmaken. In deze post kun je de 3 beste tutorials aangeven. Er zijn geen nummer 1, 2 of 3. Je klikt simpelweg de 3 beste aan. Bij het stemmen zie ik graag een korte motivatie, dit om de oprechtheid van de deelnemers te controleren. Stemmen zonder motivatie zullen worden verwijderd.

Waarschijnlijk ga ik de poll in Tips & Handleidingen plaatsen, zodat alleen ik de motivaties kan zien. Indien de motivaties weergegeven worden, kunnen de stemmers elkaar namelijk beïnvloeden. Tevens is stemmen op je eigen bijdrage niet toegestaan.

Verder zijn er een aantal handleidingen binnengekomen ná 00:00, die staan dus op de datum van 10-10-2005. Officieel is dit na de deadline, maar aangezien ze in de nacht van zondag op maandag zijn geplaatst, wil ik deze inzendingen graag meenemen in de wedstrijd. Indien iemand hier problemen mee heeft dan hoor ik het graag.

Zoals het er nu uitziet kunnen jullie vanavond al stemmen.

Greetz,

Jan
 
Hartelijk dank fuego om deze wedstrijd te coördineren en te organiseren:) Laat de democratie beslissen wie er wint:D
 
Geplaatst door joram
Hartelijk dank fuego om deze wedstrijd te coördineren en te organiseren:) Laat de democratie beslissen wie er wint:D

En nou maar hopen dat democratie een beetje verstand van handleidingen op Helpmij heeft....:p
 
Laatst bewerkt:
!@#$ vergeten tutorial te maken, naja had toch geen schijn van kans tegen de tuts die er ingezonden staan :D

May the best one win... :) :thumb:
 
Geplaatst door fuego
Waarschijnlijk ga ik de poll in Tips & Handleidingen plaatsen, zodat alleen ik de motivaties kan zien. Indien de motivaties weergegeven worden, kunnen de stemmers elkaar namelijk beïnvloeden. Tevens is stemmen op je eigen bijdrage niet toegestaan.

Zoals het er nu uitziet kunnen jullie vanavond al stemmen.

Greetz,

Jan

Lezen doe je met je ogen :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan