Schrijf een tutorial en win een prijs!

gv.banner.468x60n04.gif


Zouden ze daar ook eten verkopen?:D

Joram en Buffy, proficiat natuurlijk ;):)

James:)
 
Gefeliciteerd James, en nee daar verkopen ze geen eten wat je wel krijgt........................... :)
 
Zo'n wedstrijd lijkt me voor herhaling vatbaar. Misschien een idee om dit elk jaar een keer (of twee keer) te doen.
Ik heb in ieder geval nog wel een paar onderwerpen voor tutorials liggen. :)

Joram en Buffy proficiat. :thumb: (Had James hier al gefeliciteerd - van teveel felicitaties krijgt ie het misschien te hoog in zijn bol. :D)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Ik heb in ieder geval nog wel een paar onderwerpen voor tutorials liggen. :)
Te laat:p

Volgend jaar ga ik het over het rippen, converteren, editten en branden van videomateriaal hebben.. hahaha:D :D

James :)
 
Geplaatst door James007
Volgend jaar ga ik het over het rippen, converteren, editten en branden van videomateriaal hebben.. hahaha:D :D
En omdat je nu hebt gewonnen denk je dat je dan ook wint? Zie mijn vorige bericht - volgens mij heb je het nú al te hoog in je bol. :D :p

Guus.
 
Ik vind dit ook wel voor herhaling vatbaar.

Het zorgt voor een goede aanvulling van de tips en handleidingen-sectie en het is leuk om te doen.

Handleidingen maken kan ook zonder prijsvraag, maar nu is er net iets meer stimulatie om er één of meerdere te maken.

Goed idee Guus:thumb:
 
De jaarlijkse Helpmij Tutorial Wedstrijd, HTW. :)
 
Geplaatst door huijb
Gefeliciteerd James, en nee daar verkopen ze geen eten wat je wel krijgt........................... :)
Is mij tot nog toe een groot raadsel... en ik hou niet van raadsels *streeeessss* :p

James :)
 
Ik weet het wel, maar zeg het niet en zeker niet tegen jou, DING :D
 
Heee DING.......
als je wilt weten wat je gewonen hebt dan zou ik je wel verder kunnen helpen.......:D
 
Als ik jou was zou ik jullie schuur maar vast gaan verbouwen, of een dakkapel plaatsen. Of weet je wat verhuizen :p
 
Iedereen bedankt voor het maken van -over het algemeen- zeer mooie handleidingen.
En natuulijk James gefeliciteerd met het behalen van de hoofdprijs. :thumb:
 
Tip voor de volgende wedstrijd.... inzendingen anoniem weergeven. Dan is het eerlijker. Wordt de inzending beoordeeld op zijn meritus en niet op de inzender :)
 
Geplaatst door huijb
Als ik jou was zou ik jullie schuur maar vast gaan verbouwen, of een dakkapel plaatsen. Of weet je wat verhuizen :p

ow? ga je hem nou toch die olifant geven??:D:D
 
We mogen natuurlijk onze Fuego niet vergeten die zich alweer heeft uitgesloofd om heel deze actie op poten te zetten...

Applausje voor Fuego...
kwijl.gif



James :)
 
En gelijk heb je James:thumb: voor fuego:) Je hebt het prima geregeld :)
 
:) Fuego....natuurlijk kun je het beste paard van stal niet vergeten.:)

Fuego bedankt voor de organisatie en uitwerking en hopelijk tot de volgende prijsvraag.:thumb:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan