Schrijf een tutorial en win een prijs!

Geplaatst door mumzel
Tip voor de volgende wedstrijd.... inzendingen anoniem weergeven.
Dan kun je er nog een wedstrijd aan vastknopen: Raad wie de inzender is. :D

Guus.
 
Geplaatst door Guus abc
Dan kun je er nog een wedstrijd aan vastknopen: Raad wie de inzender is. :D

Guus.
Dat is geen goed idee want dan wint James weer;):p

Die weet precies wat voor typfouten ik maar:confused:
 
Geplaatst door killermenace


Maak :D:D
Nu weet ik er ook één :p
James weet er nog veel meer:p

*Gaat voortaan typen via Word, met spellingscontrole*:D
 
De prijzen zijn bekend!

Het gaat om de volgende prijzen, gesponsord door Gamevillage.nl:

<s>1x Cold Fear voor de Playstation 2</s> Gaat naar joram :)
<s>1x De Urbz, Sims in the City voor de Xbox</s> Gaat naar killermenace :)
<s>1x Law and Order, Justice is served voor de PC</s> Gereserveerd voor James :)

James mag als eerst zijn prijs uitkiezen. Hij mag zijn keuze bekend maken in deze topic. Vervolgens mag Joram kiezen en krijgt Buffy de overgebleven prijs.

De prijzen worden verstuurd door Gamevillage.nl. Ik heb dus jullie adresgegevens nodig en toestemming de gegevens door te sturen aan Gamevillage.nl. Adresgegevens mogen per e-mail of PB worden verzonden.

Met dank aan Gamevillage.nl, de grootste game community in Nederland met al meer dan 69.000 leden.

 
Laatst bewerkt:
Nou Fuego, doe "Law and Order, Justice is served voor de PC" maar, want ik heb helemaaaal geen PS2, nog XBox...
(je gaat er vanuit dat iedereen dat standaard in huis heeft?:p)
Dan moeten joram en buffy, ofwel een ps2, ofwel een xbox hebben, dat wordt krap hoor...

De adresgegevens staan in de databank van helpmij. Kben verenigingslid, maar ik stuur ze nog even door via mail.

Dankje voor de prijs, ik zal er gretig gebruik van maken:)

James:)
 
Het zijn dan ook de 2e en 3e prijs, eigenlijk zou er alleen een hoofdprijs worden uitgereikt :)

Killermenace krijgt de overgebleven prijs. Graag even je adresgegevens mailen :)
 
Geplaatst door fuego
Het zijn dan ook de 2e en 3e prijs, eigenlijk zou er alleen een hoofdprijs worden uitgereikt :)

Killermenace krijgt de overgebleven prijs. Graag even je adresgegevens mailen :)

Zit in je inbox :)
 
Doe mij maar 1x Cold Fear voor de Playstation 2 :) Ik mail je even mijn adresgegevens

Hartelijk dank :D
 
De prijzen zijn vrijdag 18 nov. verzonden naar de prijswinnaars. Veel plezier met de prijzen.
Namens Helpmij.nl en Gamevillage.nl
 
Ruzie's komen in de beste relaties voor jongens, maak het niet gelijk uit :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan