sims 2 update!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij werken de uitbreidingspaketten ook niet, netjes gekocht in de winkel.
Sims2 zelf werkt prima (niet zo netjes gekocht).
Glamour Accessoires kan ik wel starten, maar zodra ik in t spel zit, na een minuutje of 5, slaat alles op tilt, ook de pc start dan opnieuw op.
Studentenleven kan ik wel installeren, maar starten doet ie niet.
Het schijnt te helpen als je de hardwareversnelling op Geen zet en gecombineerd schrijven uitschakeld, maar ook dat helpt niet bij mij.
Iemand nog suggesties?
 
Electa,
Start de pc zomaar opnieuw op?
En krijg je dan nog een melding van Winodws is afgesloten om schade te kunnen voorkomen.

Als dat aan de hand is:
Rechtsklik eens op Deze Computer en kies voor Eigenschappen, ga darana naar tabblad Geavanceerd en kies voor Instellingen onder het kopje Opstart- en Herstelinstellingen.
Haal dan het vinkje weg voor De computer automatisch opnieuw opstarten.

Als het dan weer gebeurt, krijg je heel waarschijnlijk een blauw scherm ( een BSOD ).
Schrijf alle informatie op dat in de rode vakken staan:

bsod_big.gif
 
Na het opnieuw opstarten, kreeg ik de melding dat Windows herstelt was van een ernstige fout en toen ik het rapport ging lezen stond daar dat gedoe van die hardwareversnelling op geen zetten en zo. Maar dat werkt dus niet.
 
Na het opnieuw opstarten, kreeg ik de melding dat Windows herstelt was van een ernstige fout en toen ik het rapport ging lezen stond daar dat gedoe van die hardwareversnelling op geen zetten en zo. Maar dat werkt dus niet.

Stel het even zo in, zoals in mn vorige post.
Dan krijg je een blauw scherm, en met die gegevens, kunnen we meer.
 
Zal ik doen, dank je wel. :thumb:
Tenminste,,,k heb net de uitbreidingen van kwaadheid eraf gegooid, dus zodra k ze weer opnieuw heb geïnstalleerd en de tips van de vorige pagina heb uitgevoerd.
 
mogelijk heb ik je antwoord

je hebt sims 2 en de uitbreidings gedownload?? ik namelijk wel
dit heb ik gedaan:
volgends de volgorde moet ik eerst studentenleven instaleren en toen kreeg ik dezelfde fout bij het updaten een fot en alles word bverwijderd..

toen heb ik eerst kerst geinstaleerd, daarbij deed de update het wel en daarna kon ik ale andere updates instaleren..

hoop dat dit ook voor jou werkt
 
mogelijk heb ik je antwoord

je hebt sims 2 en de uitbreidings gedownload?? ik namelijk wel
dit heb ik gedaan:
volgends de volgorde moet ik eerst studentenleven instaleren en toen kreeg ik dezelfde fout bij het updaten een fot en alles word bverwijderd..

toen heb ik eerst kerst geinstaleerd, daarbij deed de update het wel en daarna kon ik ale andere updates instaleren..

hoop dat dit ook voor jou werkt

Hoi dankje voor je reactie.
Ik heb kerst paket eerst geinstalleert en dat lukte maar als ik daarna studentenleven installeert geeft hij nog steeds die foutmelding als hij gaat updaten:confused:
 
@gta san andreas,
probeer eens de Sims 2 origineel te lenen, en dan te installeren.

En in welke taal is de Sims 2 bij jou, en welke taal zijn de uitbreidingspakketen?
 
Waren de installaties in het nederlands?

En origineel lenen, omdat er mischien toch een foutje zit in de gedownloade versie, ook al dot ie het wel.
Mischien daarom dat het '' updaten '' het niet goed doet.
 
Waren de installaties in het nederlands?

En origineel lenen, omdat er mischien toch een foutje zit in de gedownloade versie, ook al dot ie het wel.
Mischien daarom dat het '' updaten '' het niet goed doet.

Ik weet niet echt waar k een originele van daan kan halen.
Mischien kan ik een andere download proberen?Gewoon sims 2 opnieuw downloaden
 
Hey ik heb de sims 2 en de uitbreidings pakketten geinstalleert:D :D
Ik deed dat op deze btje rare manier:Ik installeerde de sims 2 toen installeerde ik het eerste uitbreidingspaket.Toen die geinstalleert was en het spel de melding gaf dat hij ging update deed ik mijn pc uit.Het spel was geinstalleert maar ging niet updaten.Dit deed ik bij elk uitbreidingspakket en nu zijn ze allemaal geinstalleert.:D

Maar ik heb nu een ander probleempje.Ik starte de sims 2 pets op.Toen ging ik naar een buurt.En rechtsboven stond maak dit en dit enzo,maar er stond ook maak een universiteit.Maar dit kon ik niet aanklikken omdat dat volgens het spel laleen kan als je de universiteit uitbreidingspakket geinstalleert heb.Maar die is wel geintsalleerd dit geld ook voor de andere uitbreidingen.
 
Dus alleen de uitbreiding huisdieren / pets staat er goed op?
De reden waarom de andere het niet goed doen, is door die fout die er kwam bij installatie/updaten.
 
Als je een patch gaat doen, of het voor online spelen of niet is, moet je de originele .exe hebben staan. Anders gaat het fout.
En daarna, na het updaten kan je de crack voor het laatste deel installeren.

Ik heb de originele exe teruggezet, daarna de uitbreidingen (eerlijk gekocht) er op gezet en ik hoefde de crack er niet overheen te gooien, alles werkt nu gewoon perfect.
En Sims2 was Engels en de updates Nederlands, geen probleem
 
Laatst bewerkt:
En als ik nou een originele versie van the sims 2 zou gebruiken.Denken jullie dat ik hem dan wel gewoon zou kunnen updaten enzo?
 
En als ik nou een originele versie van the sims 2 zou gebruiken.Denken jullie dat ik hem dan wel gewoon zou kunnen updaten enzo?

Weet ik niet zeker, maar het zou kunnen.
Als je aan een originele versie kan komen in installeren, zou ik dan een keer proberen.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan