sims 2 update!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet ik niet zeker, maar het zou kunnen.
Als je aan een originele versie kan komen in installeren, zou ik dan een keer proberen.:thumb:
Hey ik heb ook sims 2 op dvd (illigaal)
en alle uitbreidingsets ook illigaal (gedownload dus) en die speel ik af op deamon tools..
maar wil ik de uitbreidingsets instralleren dan lukt ook wel maar dan vraagt die aan het einde om te updaten ik druk ok zegt die plaats de cd van de sims 2 erin dat heb ik dan allang maar als ik dan op ok druk gebeurt er niks stelt die de hele tijd dezelfde vraag.. druk ik op kruisje deinstralleerd die de hele installatie weer, ik had sims 2 als opnieuw geinstralleerd ookal geprobeerd met antivirus uit weet iemand hoe ik dat kan fixxen, en ik het kan spelen.
 
Laatst bewerkt:
Hey ik heb ook sims 2 op dvd (illigaal)
en alle uitbreidingsets ook illigaal (gedownload dus) en die speel ik af op deamon tools..
maar wil ik de uitbreidingsets instralleren dan lukt ook wel maar dan vraagt die aan het einde om te updaten ik druk ok zegt die plaats de cd van de sims 2 erin dat heb ik dan allang maar als ik dan op ok druk gebeurt er niks stelt die de hele tijd dezelfde vraag.. druk ik op kruisje deinstralleerd die de hele installatie weer, ik had sims 2 als opnieuw geinstralleerd ookal geprobeerd met antivirus uit weet iemand hoe ik dat kan fixxen, en ik het kan spelen.

Ik heb het gefixt door een originele versie van de sims 2 te gebruiken.Mischien kan je die van iemand lenen ofzo?
veel geluk.
 
Ik heb het gefixt door een originele versie van de sims 2 te gebruiken.Mischien kan je die van iemand lenen ofzo?
veel geluk.
Ja maar helaas ken ik niemand :p
ik heb wel het advies gekregen op gewoon gelijk sims 2 te downloaden waar de uitbreidingsets al bij zitten .. ben ik nu mee bezig 7,05 gig :confused:
Ik hoop dat dat werkt zit nu nog maar op 12 % gaat erg traag (via torrents download ik het)
 
Ik ga hem aanschaffen bij FRS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja maar helaas ken ik niemand :p
ik heb wel het advies gekregen op gewoon gelijk sims 2 te downloaden waar de uitbreidingsets al bij zitten .. ben ik nu mee bezig 7,05 gig :confused:
Ik hoop dat dat werkt zit nu nog maar op 12 % gaat erg traag (via torrents download ik het)


Zo had ik hem ook gedownload waarschijnloijk lukt het niet.Mischien kan je de sims 2 huren en dan instaleren met uitbreidingspaketten en dan een crack gebruiken.
 
Maar ik heb nu een ander probleempje.Ik starte de sims 2 pets op.Toen ging ik naar een buurt.En rechtsboven stond maak dit en dit enzo,maar er stond ook maak een universiteit.Maar dit kon ik niet aanklikken omdat dat volgens het spel laleen kan als je de universiteit uitbreidingspakket geinstalleert heb.Maar die is wel geintsalleerd dit geld ook voor de andere uitbreidingen.


Ik heb ze nu allemaal geinstalleerd, en alles doet het gewoon behalve, net zoals jij had met University, die kan ik niet aanklikken :confused:
 
Bij mij werken de uitbreidingspaketten ook niet, netjes gekocht in de winkel.
Sims2 zelf werkt prima (niet zo netjes gekocht).
Glamour Accessoires kan ik wel starten, maar zodra ik in t spel zit, na een minuutje of 5, slaat alles op tilt, ook de pc start dan opnieuw op.
Studentenleven kan ik wel installeren, maar starten doet ie niet.
Het schijnt te helpen als je de hardwareversnelling op Geen zet en gecombineerd schrijven uitschakeld, maar ook dat helpt niet bij mij.
Iemand nog suggesties?

Dit probleem heb ik ook gehad. Ik loste het zo op: download 'sd4hide'. dat is een klein back up programma, heel handig. het maakt niet uit waar je die opslaat. Als je dubbelklikt op sd4hide, klik je op hide en start je de sims op. Hij hangt dan niet meer vast. :D
 
Ik heb namelijk Sims 2 Gedownload en geinstalleerd, en Sims 2 doet het gewoon heel goed.
Maar ik heb ook de originele Sims 2 H&M Fashion thuis. Die kan ik niet installeren, omdat de computer geen cd4 kan lezen tijdens het updaten. De normale Sims 2 update doet het ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?
 
cd 4 van de sims 2 in de comp doen of mounten bij de vraag naar die cd. Dan loopt de update gewoon door.

Dit kan je gwoon doen tijdens de instalatie.
 
Laatst bewerkt:
cd 4 van de sims 2 in de comp doen of mounten bij de vraag naar die cd. Dan loopt de update gewoon door.

Dit kan je gwoon doen tijdens de instalatie.

Dat is het probleem juist met de gedownloade versie van sims 2. Cd4 is alleen te gebruiken voor installatie van sims 2, maar niet voor updates.
 
Ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik tijdens de instalatie van een uitbreiding gevraagd werd om cd 4 van het basis spel. De update begon pas na ik cd 4 geplaatst had.
 
Ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik tijdens de instalatie van een uitbreiding gevraagd werd om cd 4 van het basis spel. De update begon pas na ik cd 4 geplaatst had.
Verkeerde interpretatie, denk ik. Ik bedoelde dat de gebrande cd4 niet gelezen kan worden tijdens het updaten, maar wel tijdens het installatie van de gewone sims 2. Als ik wil updaten vraagt hij om Cd4. Ik zet hem er in, en klik op OK. En toch blijft hij vragen om cd4. En als ik het dan annuleer, dan gaat de update niet door, en dus de installatie van het uitbreidingspakket ook niet.
 
Probeer de cd dan te mounten in Deamon. Of te wel de image van cd 4.
 
Heb je meerdere dvd/ cd spelers in je comp? Probeer dan om cd 4 er vast in te doen zodat deze gelezen kan worden en de andere cd in de andere speler. Misschien pakt ie em dan wel.

Anders weet ik het ook niet, ik ben dit probleem zelf niet tegen gekomen bij dit spel.
 
Update prob

Hi,
ik heb eigenlijk exact hetzelfde probleem als gta_san_andreas.
Ik heb Sims 2, University, Nightlife, Family Fun, Christmas Party Pack en Open For Business (legaal trouwens, niet gedownload). Als ik the sims 2 installeer, is er geen probleem, maar van het moment dat ik een expansion wil installeren en hij op 100% zit, moet ik disc 4 invoeren om het programma te laten updaten. Dit doe ik en dan geeft hij de melding: Het updaterproces kon niet voltooid worden. De installatie wordt nu ongedaan gemaakt (toch zoiets). En dan breekt hij dus volledig af. Ik heb de patch van the sims 2 van de site ea games gehaald om daarmee een update te doen, maar dat werkt ook niet. Ofwel dubbelklik ik en doet hij gwn niks, ofwel zegt hij dat ik de juiste cd in de lezer moet steken om te kunnen spelen. Ook Christmas Party Pack heb ik geprobeerd om als eerste expansion te installeren en adhv dit spel te updaten, maar dit verscheen: steek de juiste cd in de lezer om te kunnen spelen. Ohja, ik denk niet dat het een fout van de computer is ofzo, want alles heeft al gewerkt =/ En nu heb ik een aantal keren geformatteerd en geherinstalleerd, maar het is de 1e keer dat het niet werkt =/.

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, kan iemand me alsjeblieft helpen?

Moet ik proberen te doen wat gta_san_andreas heeft gedaan en de pc gwn uitzetten als ie naar disc 4 vraagt om te updaten of is er een minder pcschadelijke manier om mijn uitbreidingen te laten werken?

Bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Als jij de sims 2 origineel hebt dan kan je die cd er toch in stoppen als er om disk 4 gevraagt word?
 
Doe ik ook. Maar dan krijg ik die foutmelding en breekt ie de installatie af... =/
 
Sims update

Hallo,
ik ben niet zo echt thuis op zo'n forum, maar ik heb een probleem met mijn update van de sims 2 en daarom dacht ik om toch eens hulp te vragen.
Ik heb de Sims 2 geinstalleerd en dit kan ik zonder probleem spelen, maar nu heb ik het nachtleven gedownload en na de installatie wil de update maar niet lukken en wordt het nachtleven terug gedeinstalleerd. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd.
Weet er iemand wat ik moet doen? Ik ben echt radeloos
Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan