Ik wil met behulp van Excel een samenstelling maken in Word van verschillende testrapporten voor technische installaties.
Het Excel gedeelte werkt en er wordt inderdaad een Word document gemaakt zoals ik dat hebben wil.
Aanvullend moet op vaste plaatsen in elk testrapport de naam van het project en het projectnummer gezet worden.
Ik had daarvoor bedacht dat dit met velden "Ask" en "Ref" zou kunnen werken.
Het Ask gedeelte kan ik maken. Maar Ref kan ik niet gebruiken omdat ik geen verwijzing kan maken naar een bladwijzer omdat die op dat moment nog niet bestaat.
Die is er pas als het document is samengesteld.
Is er een andere manier om dit te doen.
Uiteraard is het de bedoeling om e.e.a. zoveel mogelijk te automatiseren.
Ik heb geprobeerd een voorbeeld van zo'n samengesteld document bij te voegen, maar dat lukt niet. Ik probeer dat later nog eens.
Het Excel gedeelte werkt en er wordt inderdaad een Word document gemaakt zoals ik dat hebben wil.
Aanvullend moet op vaste plaatsen in elk testrapport de naam van het project en het projectnummer gezet worden.
Ik had daarvoor bedacht dat dit met velden "Ask" en "Ref" zou kunnen werken.
Het Ask gedeelte kan ik maken. Maar Ref kan ik niet gebruiken omdat ik geen verwijzing kan maken naar een bladwijzer omdat die op dat moment nog niet bestaat.
Die is er pas als het document is samengesteld.
Is er een andere manier om dit te doen.
Uiteraard is het de bedoeling om e.e.a. zoveel mogelijk te automatiseren.
Ik heb geprobeerd een voorbeeld van zo'n samengesteld document bij te voegen, maar dat lukt niet. Ik probeer dat later nog eens.
Laatst bewerkt: