Wat vinden jullie van deze samenstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertje2306

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2009
Berichten
35
Hey mensen,

Ik heb dit systeem samengesteld op Salland en nou wil ik jullie mening horen

- Het wordt en pc om vooral op te gamen
- mijn budget ligt eigenlijk rond de €750 maarja even sparen dan maar :)
En ik gooi er Windows Xp op want Xp heb ik nog thuis liggen en Vista moet ik anders kopen (of vinden jullie dat ik Vista moet nemen?)

Ok nou ik hoor het wel...

Groet,
Gert
 
Laatst bewerkt:
ik zou zelf XP nemen. Ik heb nou Vista op mijn laptop gezet( Wat ik NOOIT had moeten doen) en ik heb al 3 keer een blue screengehad. In 3 weken, dus... XP is beter...
 
En wat vind je van het Systeem zelf, want ik wil zeg maar wel Games over een paar jaar nog goed genoeg kunnen spelen.
 
Dat baseer jij op jou ervaring.:rolleyes: Ik heb Vista nu op drie systemen en nog nooit noemens waardige problemen gehad. Draait stabiel en vlot.

Ja, oke, hij is mooi, snel, stabiel, veilig, maar toch heb ik onder het gamen van Legale spellen 3 keer een blue screen gehad. Ik denk dat ik gewoon een slechte versie van Vista heb. welke is de beste om er op te zetten. Ik heb ze allemaal...:p
 
Ja, oke, hij is mooi, snel, stabiel, veilig, maar toch heb ik onder het gamen van Legale spellen 3 keer een blue screen gehad. Ik denk dat ik gewoon een slechte versie van Vista heb. welke is de beste om er op te zetten. Ik heb ze allemaal...:p
Kan ook aan je hardware liggen, de BSOD's geven aan waarom je die krijgt. Ik werk met Vista Ultimate unattended.
 
uhh mensen zullen we het over mijn systeem hebben^^
problemen met Vista en alles kan je in andere topics bespreken xD
 
Ultimate is idd een goeie, ik heb home basic,...
maar goed, laten we maar niet Off-Topic gaan maar gertje helpen:thumb:
 
Ik sprak pilootnour5 aan op het feit dat hij aangaf dat Vista slecht is, puur op alleen eigen ervaring met BSOD.;)


Persoonlijk lijkt mij de voeding wat te licht. Zeker als je nog een tijd met dit systeem wilt doen, als je dan wilt upgraden kan je voeding wel eens te kort geven.
 
ok en weet je misschien een voeding die je kan aanbevelen?
of hoeveel Watt zou ik volgens jouw moeten nemen?
 
t' is gewoon een mening hoor crash ;)
als ik vind dat ik vista niet net zo goed vind als XP mag ik dat toch gewoon zeggen?
Gertje vraagt er althans om: "(of vinden jullie dat ik Vista moet nemen?)"
Dat is otch om een mening vragen, crash
 
ok en weet je misschien een voeding die je kan aanbevelen?
of hoeveel Watt zou ik volgens jouw moeten nemen?
OCZ zijn goede voedingen hoor, maar ik zou voor 550 of 600 Watt gaan.


@pilootnour5,
Het ging mij op de manier waarop. "Dus...XP is beter" is niet echt een persoonlijke mening.;)

Back on-topic.
 
ok dankje,

misschien komen er nog meer mensen hun mening geven over het systeem xD

maar ik heb nu een laptop die een beetje kuren krijgt, maar op die laptop heb ik zo'n 40 Fps met cod4
kan je misschien schatten wat mijn fps zou zijn met dit systeem?
 
waarom is dat beter want de processor heeft bij jouw 2.6Ghz en de meeste games ondersteunen meerdere cores niet optimaal dus...
en wat betreft de videokaart, daar zit toch niet veel verschil in of wel?
 
GTA IV werkt het beste met 4 cores, jij hebt een hd4850, ik een hd4870. Zelf heb ik ook die processor, ik speel GTA IV daarmee op high, dit is ook bij crysis zo. Verder als je voorbereid wil zijn op de toekomst moet je 4 core's nemen. Ook heeft die door de 4 core's meer cashe geheugen waardoor die sneller is, je moet niet alleen naar de snelheid kijken.
een 3ghz intel p4 is langzamer dan een 2.66 ghz i7
 
Hoi !

Op dit moment zou ik absoluut geen OS aanschaffen !

Immers: je kunt Win 7 met gratis licentie 1 jaar uitproberen.

Bovendien: wie na 26 juni a.s. een PC met Windows Vista aanschaft krijgt van @Microsoft een gratis Win 7 update !

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan