Hallo allemaal,
Ik heb een vraag maar weet niet of het kan.
Voor ons nieuwe seizoen (op het werk) moeten er nieuwe prijslijsten gemaakt worden, de nieuwe prijzen worden gebasseerd op de afname van het vorige jaar.
Nu heb ik het volgende bijgevoegd, een Excel bestand met 2 tabbladen.
Tabblad 1 is de prijslijst, hier moeten nog wat extra gegevens in komen, die wil ik graag uit tabblad 2 halen.
Alleen in tabblad 2 staan artikelen die niet in de prijslijst staan. Maar in de prijslijst staan ook extra artikelen die niet in de prijslijst staan.
Kan ik deze 2 bestanden wel koppelen, of moet ik alles kopieren en plakken.
Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is wat ik bedoel.
Ik hoor het vanzelf wel.
Zip file zit erbij.
Groeten,
Debora
Ik heb een vraag maar weet niet of het kan.
Voor ons nieuwe seizoen (op het werk) moeten er nieuwe prijslijsten gemaakt worden, de nieuwe prijzen worden gebasseerd op de afname van het vorige jaar.
Nu heb ik het volgende bijgevoegd, een Excel bestand met 2 tabbladen.
Tabblad 1 is de prijslijst, hier moeten nog wat extra gegevens in komen, die wil ik graag uit tabblad 2 halen.
Alleen in tabblad 2 staan artikelen die niet in de prijslijst staan. Maar in de prijslijst staan ook extra artikelen die niet in de prijslijst staan.
Kan ik deze 2 bestanden wel koppelen, of moet ik alles kopieren en plakken.
Ik hoop dat het een beetje te begrijpen is wat ik bedoel.
Ik hoor het vanzelf wel.
Zip file zit erbij.
Groeten,
Debora
Laatst bewerkt: