spel risk werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bikewoman

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
hallo

ik heb een pc met win xp erop de harde schijf is vrijwel leeg.nu wel ik een spel eropzetten nml risk 2 en het werkt niet.ik krijg als foutmelding u bent bezig met een bewerking wordt dan afgeloten.wat mis ik op mijn pc??? of iemand een andere tip??

groeten woman

ja is de hele melding raar he??? en of ik het rapport wil v ersturen!

Draaien er nog andere programma's op de achtergrond??

neeeeee helemaal niets ik heb net weer geprobeert te instaleren.maar weer hetzelfde.zo raar en btw het is geen gekopieerd spel

Kun je in dit scherm ook nog klikken (rechtsonder) op klik hier voor meer info (of in die richting)

Wat zijn de eisen van het spel? Is het misschien niet een spel die onder windows 98 moet draaien of zo? Misschien is het een spel die niet op windows xp draait.

ja staat genoeg maar kan het niet kopieren en wordt er zelf niet veel wijzer van blonT he;)

probeer er eens een printscreen van te maken en in word te plakken.

ALs je de melding in beeld krijgt op print screen drukken. Word openen en dan hierin plakken. Deze document dan opslaan. En deze als bijlage toevoegen aan deze bericht. Misschien dat er wat in deze melding staat wat het probleem wat duidelijker maakt.

ALs je de melding in beeld krijgt op print screen drukken. Word openen en dan hierin plakken. Deze document dan opslaan. En deze als bijlage toevoegen aan deze bericht. Misschien dat er wat in deze melding staat wat het probleem wat duidelijker maakt.

grrrrrrrrrrrrr ik wist het maaaar het lukt niet kan rechts niet kopieeren.dus print screen werkt ook niet zucht snap er niets van!!!

PrintScrn indrukken, word openen, naar bewerken toegaan en op plakken klikken

Word document opslaan op hardeschijf en dan reageer op vraag. En dan ga je naar beheer bijlage (staat daaronder bij beheer bijlage) daar wijs je het word document aan en zeg je upload.

Word document opslaan op hardeschijf en dan reageer op vraag. En dan ga je naar beheer bijlage (staat daaronder bij beheer bijlage) daar wijs je het word document aan en zeg je upload.

helaas het lukt me niet beheer bijlage staat er ook niet bij.

Wel als je op reageer op vraag drukt en dan iets naar beneden scrolled. Bij overige opties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan