braindropper
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 dec 2005
Alloa
Ik wil graag wow lan spelen, maar zonder internet.. snap je?
kan iemand mij helpen?
Ik wil graag wow lan spelen, maar zonder internet.. snap je?
kan iemand mij helpen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het is wel mogelijk. Ik heb d'r ergens een filmpje op video.google gezien. Maar ik ben bang dat het ook niet echt mag.
WOW is een MMORPG - dus niet voor een kleine LAN.
Plus je moet normaal betalen voor het spel.
Als je een beetje goed zoekt op internet heb je zo de bestanden gevonden om je eigen wow te spelen, maar je zult ook aan je wow moeten sleutelen.
bijvoordbeeld: Als je WOW opstart krijg je zo'n klein schermpje en daar moet je weer op "Play" drukken. Die moet je al omzeilen (althans de laaste keer dat ik "illegaal" wow speelde).
al dus, speel gewoon wow zoals het hoort. ^^
en als laaste:
Speel je anders wel -gewoon- online? zoja,waar, wat, en level? ^_^
-Ryr
heb eerst ff wom geprobeert :thumb:
Wat is Wom? ^_^
Zoek me op, Frostwhisper.eu ik ben Guidleader van een gezellig Nederlandse guild, en we zijn altijd in voor een nubber die we "moeten" helpen.
Spreek je..
Ryr
Daar zou ik het hier niet over mogen hebben.....
Ik heb een private server draaien, gewoon om wat rond te *****n in WoW zelf. Ik heb ook een betaalde World of Warcraft, maar voor de grap overal Ragnaros'es spawnen is soms best bevredigend.
Misschien dat dit je verder kan helpen, maar geloof me, het duurt echt even voordat je eruit bent. Het is zeker niet makkelijk.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.