wow lan

Status
Niet open voor verdere reacties.

braindropper

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2005
Berichten
150
Alloa

Ik wil graag wow lan spelen, maar zonder internet.. snap je?
kan iemand mij helpen?
 
Dit vond ik op het internet maar vraag mij af of het realiseerbaar is.
Op site waar ik de info vandaan haalde stonden ook foute links tussen vandaar dat ik mijn post verwijderd heb.
Wél stond deze info erop:

Requisites
We need a machine connected to internet as a server with ports 3724,8080 and 8085 opened
We need a WoW server emulator
We need a database with all the World content
A WoW client to test it all is great

And thats all


Behoorlijk pittig lijkt mij en de game is ook niet bedoel op het eigen netwerk te spelen, daar is het veel te masaal voor.
Mocht je dat wel van plan zijn bereid je dan maar voor op een lange configuratie voor wat betreft je server.
 
Ja, het is wel mogelijk. Ik heb d'r ergens een filmpje op video.google gezien. Maar ik ben bang dat het ook niet echt mag.

WOW is een MMORPG - dus niet voor een kleine LAN.
Plus je moet normaal betalen voor het spel.

Als je een beetje goed zoekt op internet heb je zo de bestanden gevonden om je eigen wow te spelen, maar je zult ook aan je wow moeten sleutelen.

bijvoordbeeld: Als je WOW opstart krijg je zo'n klein schermpje en daar moet je weer op "Play" drukken. Die moet je al omzeilen (althans de laaste keer dat ik "illegaal" wow speelde).

al dus, speel gewoon wow zoals het hoort. ^^

en als laaste:
Speel je anders wel -gewoon- online? zoja,waar, wat, en level? ^_^

-Ryr
 
Ja, het is wel mogelijk. Ik heb d'r ergens een filmpje op video.google gezien. Maar ik ben bang dat het ook niet echt mag.

WOW is een MMORPG - dus niet voor een kleine LAN.
Plus je moet normaal betalen voor het spel.

Als je een beetje goed zoekt op internet heb je zo de bestanden gevonden om je eigen wow te spelen, maar je zult ook aan je wow moeten sleutelen.

bijvoordbeeld: Als je WOW opstart krijg je zo'n klein schermpje en daar moet je weer op "Play" drukken. Die moet je al omzeilen (althans de laaste keer dat ik "illegaal" wow speelde).

al dus, speel gewoon wow zoals het hoort. ^^

en als laaste:
Speel je anders wel -gewoon- online? zoja,waar, wat, en level? ^_^

-Ryr

ik ga weer beginnen met wow online idd heb eerst ff wom geprobeert nu ga ik het betalen

erg bedankt voor jullie reactie!:D :thumb:
 
heb eerst ff wom geprobeert :thumb:

Wat is Wom? ^_^

Zoek me op, Frostwhisper.eu ik ben Guidleader van een gezellig Nederlandse guild, en we zijn altijd in voor een nubber die we "moeten" helpen.

Spreek je..

Ryr
 
Wat is Wom? ^_^

Zoek me op, Frostwhisper.eu ik ben Guidleader van een gezellig Nederlandse guild, en we zijn altijd in voor een nubber die we "moeten" helpen.

Spreek je..

Ryr

Daar zou ik het hier niet over mogen hebben.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een private server draaien, gewoon om wat rond te *****n in WoW zelf. Ik heb ook een betaalde World of Warcraft, maar voor de grap overal Ragnaros'es spawnen is soms best bevredigend ;).
Misschien dat dit je verder kan helpen, maar geloof me, het duurt echt even voordat je eruit bent. Het is zeker niet makkelijk.
 
Ik heb een private server draaien, gewoon om wat rond te *****n in WoW zelf. Ik heb ook een betaalde World of Warcraft, maar voor de grap overal Ragnaros'es spawnen is soms best bevredigend ;).
Misschien dat dit je verder kan helpen, maar geloof me, het duurt echt even voordat je eruit bent. Het is zeker niet makkelijk.

kk ik kom wel bij jouw spelen, gief Full Tier 3 Druid met die legendary staff ! :cool: :cool: :evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan