Foto's openen met OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

arakanGa

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2006
problemen problemen,

als ik foto's wil openen (dus dubbelklik) dan gebeurt er niets ...
hoe kan ik instellen dat ik het programma kies waarmee de foto's worden geopend?

graag snel een antwoord aub!

mvgroet
arakanGa

Geef eens een schermafdruk van een (niet-privacygevoelige) e-mail waarin je zo'n plaatje aantreft. Dan weten we wellicht wat je precies bedoelt.

Tijs.

zoals hieronder afgebeeld:

en als ik nu op het geselecteerde klik, opent de tekening niet automatisch wat normaal wel het geval is

Het is me duidelijk: Er is geen programma geassocieerd met .jpg bestanden, of het is het verkeerde programma.

Open Verkenner, ga naar Extra -> Mapopties -> 'tabblad' bestandstypen.
Blader naar beneden totdat je bij de extensie JPG uitkomt. Als je dan de keuze hebt voor Herstellen doe dat dan, dan wordt het weer met Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen geassocieerd, hetgeen het standaard 'afhandelprogramma' is voor .JPG bestanden.

Mocht Herstellen niet beschikbaar zijn, kies dan de Wijzigen knop, en klik aan die Windows-viewer voor afbeeldingen en faxen. Zet ook het vinkje in Dit type bestand altijd met dit programma openen.

Klik zolang Ok, totdat je weer terug bent in verkenner. Herstart OE, en het probleem zou opgelost moeten zijn.

Tijs.

DnTies,
echt bedankt man , nu heb ik weer iets bijgeleerd :)
echt top van je:thumb: je hebt me blijgemaakt :)

ben je IT prof of ken je gewoon veel van pc's ?

Veel bedankjes

DnTies,
echt bedankt man , nu heb ik weer iets bijgeleerd :)
echt top van je:thumb: je hebt me blijgemaakt :)

ben je IT prof of ken je gewoon veel van pc's ?

Veel bedankjes
Ik ben al 20 jaar it-professional.

Ik had die verkeerde bestandassociatie trouwens niet gemakkelijk kunnen vinden zonder je schermafdruk... Dus heel goed dat je dat ding even gepost had.

Tijs.

Laatst bewerkt:
wel, zon mensen heeft dit forum echt nodig, heel leuk van je :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan