Torrent Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tazer

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Ik wou met een torrent de nieuwe America's Army downloaden, en zoals jullie waarschijnlijk wel weten reserveren torrents, de schijfruimte die hun bestanden nodig hebben op je harde schijf. Nou is het zo, dat ik een download startte, maar die deed het niet, toen vergat ik de gereserveerde schijfruimte weg te gooien, dus toen ik de torrent opnieuw opende gaf hij de melding dat er te weining schijfruimte was, en nu op een of andere manier, is er gewoon 2,5 gig van mn harde schijf afgekaapt, ik kan de gereserveerde ruimte nergens vinden, ook niet in de prullenbak, want ik weet zeker dat ik hem daarna weggegooid heb. Weet iemand hoe ik die 2,5 gig trug krijg?

PS:
ohja, de download die te weinig schijfruimte had, was maar 0kb, en kon ik pas weggooien toen ik afgemeld en aangemeld had... Want het bestand was door een programma in gebruik, (azureus was al afgesloten)

Laatst bewerkt:
Kijk in Gereedschap -> Configuratie. Klik op Bestanden. Kijk rechts wat er staat m.b.t. "Opslaan in standaard map". Ga in de daar genoemde map kijken, met als mapopties Verborgen Bestanden en mappen weergeven aan- en Beveiligde besuringselementen ... verbergen uitgeschakeld.

Je zou dan als het goed is zo'n 'reserveringsbestand' voor die mislukte download moeten kunnen vinden die je weg kunt gooien.

Tijs.

Kijk in Gereedschap -> Configuratie. Klik op Bestanden. Kijk rechts wat er staat m.b.t. "Opslaan in standaard map". Ga in de daar genoemde map kijken, met als mapopties Verborgen Bestanden en mappen weergeven aan- en Beveiligde besuringselementen ... verbergen uitgeschakeld.

Je zou dan als het goed is zo'n 'reserveringsbestand' voor die mislukte download moeten kunnen vinden die je weg kunt gooien.

Tijs.
Ik heb niks kunnen vinden in de desbetreffende map (Bureaublad)

Dat zal ik ff doen,
Nog iets: kheb al systeemherstel geprobeerd, maar dat lukt dus niet, want mn laatste herstelpunt voordat dit gebeurde was toen ik een spel van 2 gig erafhaalde, en als ie dat spel dus weer wil herstellen is daar niet genoeg ruimte voor, andere dingen eraf halen helpt ook niet, want als ik naar dat herstelpunt ga, wil de computer die dingen erook weer op zetten, tenminste kdenk dat dit het probleem is van systeemherstel.. ofniet?

Systeemherstel lukt sowieso niet meer, want mijn herstelpunten zijn weg, maar wat moet ik met dat programma dan?

maar wat moet ik met dat programma dan?

Met Treesize kan je precies zien wat er op je schif staat:

freeware_treesize_gr.gif

Wat is recycler eigenlijk??? daar staat 8 gig in bij mij kan ik dat niet allemaal weggooien?

Dat is je prullenbak
Kheb dus de meeste bestandjes erin weggegooid nu, maar dat was maar 770 MB, van de 8 GB, de laatste drie mappen (met prullenbak iccontje) zijn de grootste, en juist die kan ik niet weggooien waarom niet?

In iedere geval: Thx mannen, kben dan wel 2 gig verloren, kheb er bijna 10 gewonnen door dat treesize programma, als ik die ruimte niet verloren was zou ik nooit hier zijn komen vragen. thx!

Laatst bewerkt:
Gebruik regelmatig ccleaner, is freeware haalt de meeste tempbestanden weg, en je kan ook nog je register op een veilige manier opkuisen.

http://www.ccleaner.com/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan