Ik wou met een torrent de nieuwe America's Army downloaden, en zoals jullie waarschijnlijk wel weten reserveren torrents, de schijfruimte die hun bestanden nodig hebben op je harde schijf. Nou is het zo, dat ik een download startte, maar die deed het niet, toen vergat ik de gereserveerde schijfruimte weg te gooien, dus toen ik de torrent opnieuw opende gaf hij de melding dat er te weining schijfruimte was, en nu op een of andere manier, is er gewoon 2,5 gig van mn harde schijf afgekaapt, ik kan de gereserveerde ruimte nergens vinden, ook niet in de prullenbak, want ik weet zeker dat ik hem daarna weggegooid heb. Weet iemand hoe ik die 2,5 gig trug krijg?
PS:
ohja, de download die te weinig schijfruimte had, was maar 0kb, en kon ik pas weggooien toen ik afgemeld en aangemeld had... Want het bestand was door een programma in gebruik, (azureus was al afgesloten)
PS:
ohja, de download die te weinig schijfruimte had, was maar 0kb, en kon ik pas weggooien toen ik afgemeld en aangemeld had... Want het bestand was door een programma in gebruik, (azureus was al afgesloten)
Laatst bewerkt: