toegangscode

• Onderwerp starter Onderwerp starter wvm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wvm

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Hallo allemaal,

Wie kan mij alsjeblieft helpen. Zit al dagen te proberen, en rond te vragen.
Maar het wil maar niet lukken.

Heb software geinstalleerd.
Blue tooth aangezet in phone.

En wat ik ook doe......ik blijf stranden op de toegangscode...

Mijn merk phone is........Sony Ericsson Z520i
Heb Sony Ericsson gebeld, die gaven als code op.....0000
Maar helaas.

Heb T mobile mijn phoneprovider opgebeld, die verwezen me naar Ericsson, en gaven dus die 4x 0.

Heb zelf een code in mijn phone gezet, in code memo met wachtwoord.

Wachtwoord wordt wel herkend overigens, maar de volgende vraag, ja, die toegangscode....:confused: die lukt maar niet.

WAT MOET IK DOEN......

Misschien is er iemand die dit herkent.

Merk blue tooth is.....USB Dongle

:( hoop dat er iemand is die me helpen kan.
Alvast bedankt voor het nadenken.

is het niet 4x1?

Als ik mijn blauwe tandjes aansluit op de gsm, vraagt de gsm ook om een code.
Die moet ik ook in de software op de pc instellen.

Heb je dat gedaan?

kan het proberen....al gaven ze van Ericsson zelf 4 x 0.
Zal het proberen.

Maar wat er steeds in mn schermpje van phone komt is......toegangscodes komen niet overeen.

Dan denk ik, ja ,dan moet de code toch ook ergens in de bluetooth vermeld worden.

Kheb gezocht en gezocht.............zal echt niet weten waar het in te vullen.

Overeenkomen kan alleen als beide apparaten de code in zich hebben staan...toch ??:shocked:

Als ik mijn blauwe tandjes aansluit op de gsm, vraagt de gsm ook om een code.
Die moet ik ook in de software op de pc instellen.

Heb je dat gedaan?

uuh....neee...:o
oeps.....waar moet ik dat dan doen....dat kan wel eens DE oplossing zijn...??:)

Kun je mij vertellen hoe ik dat precies moet doen ?? Op welke plek in mijn comp.....

Laatst bewerkt:
Dit probleem had ik ook.Heb dit opgelost door de telefoon met de pc te laten ontkoppelen.Daarna opnieuw de wizzard gedraaid,en opnieuw laten zoeken.Op het moment dat ik op de pc het codescherm kreeg eenmaal een nul ingevuld.Als het goed is rageert je gsm daarna ook met een codescherm en vul daar ook een nul.Zo is het bij mij weer goed gekomen.

Dit probleem had ik ook.Heb dit opgelost door de telefoon met de pc te laten ontkoppelen.Daarna opnieuw de wizzard gedraaid,en opnieuw laten zoeken.Op het moment dat ik op de pc het codescherm kreeg eenmaal een nul ingevuld.Als het goed is rageert je gsm daarna ook met een codescherm en vul daar ook een nul.Zo is het bij mij weer goed gekomen.

Ontkoppelen........als ik naar status van mijn phone kijk in blue tooth,...staat er niet aangesloten. Dus dan kan ik toch ook niet ontkoppelen??Of begrijp ik je verkeerd...:rolleyes:
Heb software er al twee keer afgehaald en opnieuw geinstalleerd.

Ben nu effies benieuwd op welke plek in pc ik mijn code moet invullen, dat klinkt mij nu weer als een nieuwe mogelijkheid in de oren.

je hebt toch wel een pictogram met bluetooth locaties?Daarin heb je de mogelijkheid om de wizzard te draaien.Je krijgt een scherm dat die apparaten moet zoeken ,je moet dan kiezen voor telefoons.Je telefoon moet dan wel zichtbaar zijn.Hij zal hem vinden en een dan een koppeling maken ,daarna zal als alles goed gaat het codescherm verschijnen.Ik heb zelf daar 1 maal een 0 ingevuld en daarna op de telefoon ook.Heb de z530i dus moet het bij jou ook werken.

Kan pictogram voor Blue tooth locaties niet vinden...sorry...is misschien dom....
maar heb alleen DE pictogram behorende bij BlueSoleil.

Heb expres alles er weer afgehaald en opnieuw gedaan omdat ik weet dat Wizard dan ook even in beeld komt. Dacht misschien heb ik iets gemist.

Heb bij start in programma's gekeken, maar zie daar ook geen pictogram voor locaties.

Misschien zit ik op verkeerd spoor, omdat ik niet begrijp wat je bedoelt. Ben maar een amateurtje......:confused:
Ik denk dat jij me wel kan helpen......alleen.....kan ik niet vinden wat jij bedoelt.

Bij die bluetooth dongle heb je toch een cd gekregen ,daar staan software drivers die je moet installeren.Als het goed is krijg daarna vanzelf een pictogram op je scherm.

Ja....ik heb de software geinstalleerd.

En heb de pictogram op mn bureaublad.

Heb cdrom op zich daarnet geopend, om te kijken wat daar allemaal instaat.
Maar vond ook niks, dat ik dacht, dat heeft met wizard te maken.

rechtsklikken op pictogram geeft ook niet wat ik verwacht.

Hoofdvenster van blue soleil, dat geeft genoeg. Maar heb daar al teen en tander ingevuld. Misschien bedoel je dat ik daar iets moet aanklikken. Aan de bovenkant van het hoofdvenster..

Ja...je moet effies geduld met me hebben hoor...sorry..

geeft niet maar je zal als je op dat pictogram klikt toch iets moeten zien van wizzard ofzo.Ik ken dat bluesoleil niet.heb namelijk een bluetooth van trust.welk merk dongle heb je.

Als ik op dat pictogram klik, komt dat hoofdvenster.

Als merk staat er gewoon....

Bluetooth
USB Dongle

en onder pictogram staat BlueSoleil, zo ook op bovenkant van openingsvenster natuurlijk.

Tis echt ongelooflijk.

Ze herkennen elkaar wel,,,de blue tooth en de phone.

Komt op scherm, de vraag, of ik het aan mijn apparaten wil toevoegen.

Ik klik dan op ja......................je ziet m zoeken.....en dan hup,. ..weer.....dat t mislukt is, of dat de toegangscodes niet overeenkomen.

Kword er echt een beetje hopeloos van.:(

Als je de telefoon nou eens uitzet en daarna weer aan.was bij mij ook het geval .heb namelijk ook een bluetooth autoradio en en waren ze elkaar ook kwijt.Het lijkt erop dat de bluetooth instelling dan vast staat ofzo.

Als je de telefoon nou eens uitzet en daarna weer aan.was bij mij ook het geval .heb namelijk ook een bluetooth autoradio en en waren ze elkaar ook kwijt.Het lijkt erop dat de bluetooth instelling dan vast staat ofzo.

Had phone uitgezet...............maar blijft t zelfde verhaal.

Zou jouw software ook op die van mij passen??

Dan ga ik m ergens vandaan zien te halen...

Zat bij m,n bluetooth maar ik heb eeb update van de trust site gehaald.Maar heb je bij het installeren van de drivers de bluetooth stick erin gehad.Het beste is installeren en pas de stick erin als daar om gevraagd word.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan