Fifa 2007 Directx probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rondeel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2006
Heej ik heb fiifa 07 gekocht.Als ik hem wil gaan instaleren dan zegt die dat ik directx 9.0 c of nieuwer nodig heb dan ga ik dat instaleren en dan doet die het nog steeds niet:confused: Kan iemand me aub helpe :shocked:

Hoi,

Dit kan heel erg veel zijn, wat zijn e systeemeigenschappen van jou pc?
komen die wel overeen met de systeemeisen van fifa 2007?

Dinges

Hi,

In aanvulling op het antwoord van dhr Dinges van Dinges, woonachtig in Dinges ;),

Misschien kan je ff je dxdiag opvragen en hier pasten?

(run, dxdiag, save all information)

Cheers,

D

Komt bij een heleboel mensen voor zag ik al...

- Heb je windows XP 64Bits? Dan heb je een uitdaging want daarop werkt 2007 niet
- de autorun op de cd draaien in windows compatibiliteits modus (win2000) zou ook moeten werken.

Re

Hoi,

ja mijn pc voldoet aan alle eisen van fifa 2007 en nee het bevat geen 64 bit systeem.

Ik krijg alleen maar de melding dat directX niet is geinstalleerd terwijl ik dat wel gedaan heb....hij staat zelfs al op mijn video kaart ( videokaart(n-videa Geforce 4 Ti 4400) ge-update) maar zonder resultaat.

M.v.g

R.

hier de dxdiag:
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 10/7/2006, 15:20:46
Machine name:
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Language:
System Manufacturer: Paradigit
System Model: MS-6566E
BIOS: Version 1.00
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.26GHz
Memory: 512MB RAM
Page File: 299MB used, 946MB available
Windows Dir:
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
DirectX Files Tab: No problems found.
Display Tab 1: No problems found.
Sound Tab 1: No problems found.
Sound Tab 2: The file btaudio.sys is not digitally signed, which means that it has not been tested by Microsoft's Windows Hardware Quality Labs (WHQL). You may be able to get a WHQL logo'd driver from the hardware manufacturer.
Music Tab: No problems found.
Input Tab: No problems found.
Network Tab: No problems found.

Laatst bewerkt:
Komt bij een heleboel mensen voor zag ik al...

- Heb je windows XP 64Bits? Dan heb je een uitdaging want daarop werkt 2007 niet
- de autorun op de cd draaien in windows compatibiliteits modus (win2000) zou ook moeten werken.

wel raar ik heb een 64bits systeem en werkt perfect :S

Dinges uit Dinges

De medling die jij krijgt, hoeft niet in betrekking te staan met Directx. Directx is namelijk ook een vorm van een soort 'driver', het kan dus evengoed een driver zijn die voor dit probleem zorgt. Misschien dat het daarom even kan helpen de laatste drivers van je videokaart te downloaden en te installeren.

Alleen omdat je buiten de informatie over je PC niet je type videokaart hebt vermeld, vraag ik je even deze aan ons door te geven. Indien je dit doet, kunnen de andere mensen je helpen om de drivers van je videokaart te downloaden en te installeren. Je type videokaart kun je op deze manier controleren:

Start => Uitvoeren => Dxdiag => Tabblad 'beeldscherm' => Naam.

Geef even aan ons door wat er staat bij 'naam'.

Succes en we horen het wel.

Laatst bewerkt:
Heej de naam van mij video kaart luid als volg:GeForce4 Ti 4400
Ps: sorry voor de laate reactie :o

En lees die vorige mail met die dxdiag nog maar is helemaal goed door boven de dxdiag staat toch wel me videokaart ;) Maar maakt niet uit :D

Ik betwijfel of jou videokaart het spel wel kan draaien. Je hebt een (redelijk) oude videokaart; weinig kans dat je daarmee een nieuw spel als FIFA-2007 kunt spelen. Dit weet ik persoonlijk niet helemaal zeker; we gaan dit daarom even 'controleren'. Dit kunnen we doen met de Windows XP Game Advisor. Dit is een zeer handig programma waarmee je kunt ontdekken of je jou (favoriete) game wel op je PC kunt spelen. Post even aan ons terug wat de Windows XP Game Advisor precies aangaf.

Laatst bewerkt:
Help mij ook!

:confused:
Een klein beetje een herkenbaar probleem kom ik hier tegen.
Ik liep gisteren erg blij uit de Dixons weg, omdat ik eindelijk toekwam aan mezelf verwennen met Fifa 07... :thumb:

Hoe groot de teleustelling toen het niet bleek te werken! Ik probeerde te installeren, kreeg een melding dat ik geen directx 0.9 c op mijn pc heb. :(

Als ik ga downloaden, lijkt het wel of het downloaden niet werkt. Ik krijg vrijwel direct een licentie overeenkomst, ik ga akkoord, en dat is het dan. 'Het programma is nu klaar voor uitvoeren', of iets dergelijks.

Vervolgens start ik mijn pc opnieuw op, en probeer ik het installeren opnieuw. Wéér dezelfde melding! Zo kom ik niet veel verder natuurlijk. :mad:

Als we toch bezig zijn, zou iemand mij (ook) kunnen helpen? Ik ben jullie eeuwig dankbaa!! :D

Ook ik heb dat trucje met de systeemeisen uitgevoerd. Hier de gegevens:

Time of this report: 10/29/2006, 18:15:07
Machine name: VAN-579C013B168
Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.050301-1519)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: n/a
System Model: n/a
BIOS: Award Modular BIOS v6.0
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.66GHz
Memory: 512MB RAM
Page File: 352MB used, 897MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
DirectX Files Tab: No problems found.
Display Tab 1: No problems found.
Sound Tab 1: No problems found.
Sound Tab 2: No problems found.
Music Tab: No problems found.
Input Tab: No problems found.
Network Tab: No problems found.

Card name: RADEON 9600 SERIES
Manufacturer: ATI Technologies Inc.
Chip type: ATI RADEON 9600 Series AGP (0x415

DANK! (alvast)

nog een vraag hierover

ik heb hier ook een vraag over,,. ik heb het zelfde probleem maar als ik bij het register kijk (start, uitvoeren, regedit, enz...) blijft mijn pc zeggen dat ik directX 4.09 heb toewijl ik 9.0 al 3 x heb geinstaleerd:confused: kunnen jullie mij hier mischien mee helpen. ik heb hier niet heel veel verstand van maar voor als jullie het moeten weten,:

ik heb een mocrosoft xp
home edition
versie 2002

iniedergeval bedankt, jeroen

Deinstalleer DirectX eens helemaal.

Download dan hier CCleaner, installeer het en start het.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen.
Laat bij beide alles scannen en laat alles verwijderen wat gevonden wordt.

Download dan hier DirectX 9.0c.
Installeer het daarna, en start je pc opnieuw op.

ccleaner

als ik met dat programma heb gescant krijg k een enorme van iets van 20 a4tjes,. moet ik dat echt allemaal weggooien?:eek:

Is dat bij het onderdeel Cleaner of Problemen?

Maar ja, het moet weg.
Je zal merken dat je pc sneller en beter zal lopen na de schoonmaak.

Dit is wat je moet doen bij het onderdeel Problemen:

-Ga naar het onderdeel Problemen en klik onderaan op Scannen naar fouten.
Dit kan even duren. Als het klaar is en alles is goed klik je op Herstel geselecteerde fouten.... Er opent een scherm met de vraag of je de wijzigingen in het register wilt opslaan in een back-up. Kies hier voor de veiligheid voor Ja.
Kies de map waar je het back-up bestand wil opslaan en maak een mooie naam ervoor. Klik dan op Opslaan.
Er opent een nieuw scherm, en kies hier voor Herstel alle geselecteerde fouten.
En dan een laatste scherm met een bevestiging, klik op OK en daarna op Sluiten.

Dit bij het onderdeel Cleaner

-Ga eerst naar het onderdeel Cleaner, en klik onderaan op Analyseren en laat CCleaner je systeem analysteren. Daarna zie je in het midden een lijst met alles wat verwijderd zal worden en als alles goed is klik dan op Opschonen.

ik heb alles gedaan wat je heb gezecht met ccleaner en mn comp is inderdaad een stuk sneller (langzamer kon bijna niet van al die troep :p ) maar ik zit nu nog met 1 probleempje. hoe verwijder je directx nou? want ik zie hem niet staan bij : configuratie scherm ==> software.. en met uitvoeren kan je um niet verwijderen:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan