wat is het beste merk voor een gsm-toestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

k510i

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2006
Hallo, ik vraag me af, wat heb beste telefoonmerk is volgens julie?
zet dat hier neer

ik denk aan sony ericsson en samsung

Geef dan ook even aan waarom je dat vind.

Verder zijn de meningen verdeeld en hangt het per toestel van de functies, gebruikersgemak, design en prijs af.

Er is geen ''beste gms-toestel''.

Ik bedoel gewoon, welk merk heeft over het algemeen de beste toestellen, mooiste toestellen met een goede kwaliteit

Er zijn heel veel gode merken.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Nokia. Waarschijnlijk omdat ik er aan gewend ben. Bovendien duurt het bij Nokia erg lang voordat de batterijen leeg zijn (lange standby tijd).

Heb vroeger een Nokia 3330 gehad, ging een week mee qua accu. Had hem nacht's wel altijd uit.

Heb nu een Samsung E900 en ook deze gaat een week mee. Heb deze ook altijd nacht's uit en gebruik verder nauwelijks de ''speeltjes'' die erop zitten.

Heb vroeger een Nokia 3330 gehad, ging een week mee qua accu. Had hem nacht's wel altijd uit.

Heb nu een Samsung E900 en ook deze gaat een week mee. Heb deze ook altijd nacht's uit en gebruik verder nauwelijks de ''speeltjes'' die erop zitten.

waarom koop je dan een toestel met zoveel mogelijkheden??

Laatst bewerkt door een moderator:

Tegenwoordig is 3 weken makkelijk mogelijk.

waarom koop je dan een toestel met zoveel mogelijkheden??

Je hoeft niet zulke grote letters te gebruiken.

Omdat deze speeltjes er tegenwoordig altijd opzit. Daarnaast vind ik het een hele mooie telefoon en wou ik perse een slider hebben.

Heb getwijfeld tussen de LG KG800 en de E900 en de meeste reviews gaven toch de voorkeur aan de E900. Mijn keus was toen ook snel gemaakt.

Je hoeft niet zulke grote letters te gebruiken.

Omdat deze speeltjes er tegenwoordig altijd opzit. Daarnaast vind ik het een hele mooie telefoon en wou ik perse een slider hebben.

Heb getwijfeld tussen de LG KG800 en de E900 en de meeste reviews gaven toch de voorkeur aan de E900. Mijn keus was toen ook snel gemaakt.

sorry voor grote letters, maar dat was om duidelijk te maken waar het over ging, ikzelf had ook voor de E900 gekozen

Laatst bewerkt:
Wat doet dat er toe? :rolleyes:

Het is wel de bedoeling ontopic te blijven en zonder geflame erover te discussieren, anders is dit topic snel dicht.

Laatst bewerkt:
Wat doet dat er toe? :rolleyes:

Het is wel de bedoeling ontopic te blijven en zonder geflame erover te discussieren, anders is dit topic snel dicht.

wat zeuren mensen op een topic toch veel zeg, we willen hier ook nog een beetje plezier beleven, wat vind je van de SE k510i

sorry voor grote letters, maar dat was om duidelijk te maken waar het over ging,
Je grote letters vervangen voor dik gedrukte letters. Op deze manier is het ook duidelijk wat je aan wil geven.;)

Persoonlijk heeft Nokia en Samsung m'n voorkeur. Zijn ook de enige merken waarvan ik een mobiel heb en gehad heb. Zoals aangegeven is het veel al persoonlijk, wat iemand van een merk/toestel vind.

Je grote letters vervangen voro dik gedrukte letter. Op deze manier is het ook duidelijk wat je aan wil geven.;)

Persoonlijk heeft Nokia en Samsung m'n voorkeur. Zijn ook de enige merken waarvan ik een mobiel heb en gehad heb. Zoals aangegeven is het veel al persoonlijk, wat iemand van een merk/toestel vind.
maar t gaat ook om de kwalitiet

Dat is niet zeuren, maar om de regels aan te geven zodat het topic netjes blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan