Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.....Volumeregeling, Opties, Eigenschappen kan ik vinden, daar aangekomen zie ik "Mixerapparaat" = SigmaTelAudio, als enige keuzemogelijkheid en bij Volume aanpassen is "Afspelen" geselecteerd. Als ik daarna Ok selecteer kan ik alleen Volumeregeling, Wave, SW synhesizer en CD-speler aanpassen............
Misschien niet van belang, maar ik vergat nog te vermelden dat ik de stream beluister in Winamp
Ook al is een geluidskaart zoals we zeggen "onboard", het blijft een geluidsapparaat en behoort wel zichbaar te zijn.moederbord: Dell Dell DM601
geluidskaart : niet te vinden, wat geloof ik logisch is want de Audio is Integrated
Gelet op je latere antwoord aan dnties had je wél een keus in dit venster, je had op het kleine driehoekje moeten klikken, naast SigmaTelAudio......Volumeregeling, Opties, Eigenschappen kan ik vinden, daar aangekomen zie ik "Mixerapparaat" = SigmaTelAudio, als enige keuzemogelijkheid en bij Volume aanpassen is "Afspelen" geselecteerd.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.