Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Postvak IN verwijderd?
1) Welk programma voor mail?
2) Heb je bij CCleaner alleen het onderdeel Cleaner gebruikt of ook het onderdeel Problemen.
En als je dan ook het onderdeel Problemen hebt gebruikt, werd er gevraagd of je een back-up wou maken, heb je dat gedaan?
3) Evt. Systeemherstel als niks anders werkt.
Als je er voor kiest om een back-up te maken van de registersleutels die het onderdeel Problemen verwijdert, moet je die registerbestanden, dat zijn .reg bestanden ergens hebben opgeslagen.
Daar staan ze dan, en dan kan je gewoon dubbelklikken erop en het accepteren om het toe te voegen.
Maar wat bedoel je met Postvak IN verwijderd?
Zijn alle e-mails weg of kan je helemaal niet meer komen in Postvak IN?
>>>>>>Dat moet een antispyware programma gedaan hebben, en ik verdenk dus Ccleaner ervan..<<<<<<
Dit ontgaat me even???Is CCleaner ook al een antispyware programma???
En waar je het van verdenkt,lijkt me onzinnig!!!
Ik zou toch nog een poging wagen: ga via Start naar Zoeken en type: *.dbx.
Laat zoeken in alle mappen en bestanden met de uitbreiding: ook verborgen mappen en bestanden en systeembestanden zichtbaar.
Ja, maar waar staat dat dan, wat is het pad er naar toe?
Dan zou je met de tips die ik eerder gaf een nieuwe "archiefmap" kunnen aanmaken en daarna die .dbx-bestanden er naar toe kunnen kopieeren?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.