juiste WinRar instelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikliegniet

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Hallo, ik gebruik al een tijdje winrar voor het uitpakken van rarbestanden voor o.a cd's e.d. Nu heb ik voor het eerst een spelletje opgehaald met winrarbestanden. Voordat ik deze ga uitpakken, hoe zit het met de juiste instellingen in het programma winrar (via opties winrar) zelf. Op internet kan weinig waardevolle info vinden over de geadviseerde instellingen van Winrar vinden. Ik heb versie 3.51. Wie helpt?

Voordat ik dus alles ga uitpakken, het volgende:
Winrar tabbladje integratie: moet ik sowieso ISO altijd aanvinken? of juist niet?
Winrar tabbladje beveiliging: moet ik bijvoorbeeld 'exe' daar bij 'uit te sluiten' bestanden tijdens uitpakken juist weghalen? of maakt dat bij het uitpakken niets uit.

alvast bedankt guys.

O ja, voordat ik het vergeet te vermelden: als het spelletje leuk is, ga ik het natuurlijk wel effe in de winkel kopen.

hey, bedankt voor je reactie. Deze site had ik al wel doorgespit. Helaas is er niets vermeld over de instellingen van het programma. Wel hoe Winrar kan gebruiken, zoals inpakken en uitpakken, maar dat wist ik al wel. Het gaat mijn meer over de geadviseerde instellingen bij opties bij dit mooie programma en met name de instellingen bij het tabblad beveiliging en integratie. Sowieso bedankt.:thumb:

Total commander is hetzelfde als verkenner, je kan op dat scherm meer zien wat je aan het doen bent dan in gewoon verkenner. Je kunt daar ook o.a. uitpakken en inpakken. Winrar start ook gewoon op. Misschien dat je er nu wat meer aan zal hebben.

De TS wilt iets weten over de instellingen (knopje opties in winrar) van winrar, lijkt mij niet dat het dan uitmaakt hoe je winrar dan start.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan