ikliegniet
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jan 2007
Hallo, ik gebruik al een tijdje winrar voor het uitpakken van rarbestanden voor o.a cd's e.d. Nu heb ik voor het eerst een spelletje opgehaald met winrarbestanden. Voordat ik deze ga uitpakken, hoe zit het met de juiste instellingen in het programma winrar (via opties winrar) zelf. Op internet kan weinig waardevolle info vinden over de geadviseerde instellingen van Winrar vinden. Ik heb versie 3.51. Wie helpt?
Voordat ik dus alles ga uitpakken, het volgende:
Winrar tabbladje integratie: moet ik sowieso ISO altijd aanvinken? of juist niet?
Winrar tabbladje beveiliging: moet ik bijvoorbeeld 'exe' daar bij 'uit te sluiten' bestanden tijdens uitpakken juist weghalen? of maakt dat bij het uitpakken niets uit.
alvast bedankt guys.
O ja, voordat ik het vergeet te vermelden: als het spelletje leuk is, ga ik het natuurlijk wel effe in de winkel kopen.
Voordat ik dus alles ga uitpakken, het volgende:
Winrar tabbladje integratie: moet ik sowieso ISO altijd aanvinken? of juist niet?
Winrar tabbladje beveiliging: moet ik bijvoorbeeld 'exe' daar bij 'uit te sluiten' bestanden tijdens uitpakken juist weghalen? of maakt dat bij het uitpakken niets uit.
alvast bedankt guys.
O ja, voordat ik het vergeet te vermelden: als het spelletje leuk is, ga ik het natuurlijk wel effe in de winkel kopen.