Wat is goede webcam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue01

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2004
Ik wil een webcam kopen maar weet niet welke?
Wie weet er een goede? ik zoek er één die snel is en een goed kwaliteit heeft enz.

alvast bedankt

Ik heb al veel webcams gezien, maar de kwaliteit van een Eyetoy(playstation2) blijft me verbazen.
Met wat gepuzzeld de juiste driver gevonden, en zo deze cam op mijn pc werkend gekregen. Het beeld is haar en haar scherp.

Moet je even kijken op www.kieskeurig.nl, op deze site kan je recensies lezen van kopers van een bepaalde winkel... De prijzen staan erbij, en links naar winkels waar ze hem verkopen...

is die voor de playstation

Ik heb al veel webcams gezien, maar de kwaliteit van een Eyetoy(playstation2) blijft me verbazen.
Met wat gepuzzeld de juiste driver gevonden, en zo deze cam op mijn pc werkend gekregen. Het beeld is haar en haar scherp.

I:thumb: k denk dat je op deze site wel een goeie cam kan vinden.

is die alleen voor de playstation2

De Eyetoy is gemaakt voor de Playstation2.
Maar met een aangepaste driver werkt deze gewoon op je pc. Beeld is heerlijk scherp. Ook heeft hij als voordeel dat er gelijk een microfoon in zit.

Maar op die site die ik zoujuist gaf kan je ook lezen wat de webcam allemaal kan dat is denk ik wel handig met kiezen.:D

Maar als je een '' gewone webcam '' wil, staat Logitech bekend als een degelijk merk.

Hier vind verschillende Logitech's, gesorteerd op prijs.

Of je gaat naar de winkel en vraagt om advies.

Je vaders video camera

Pak de oude analoge videocamera van je vader en sluit 'm aan op de (gele) analoge composiet ingang van je videokaart.
Fantastisch beeld en...gratis, je kan nog zoomen ook!

Ik ben btw naar een video winkel gegaan en heb gevraagt of ze nog een inruil video camera hadden liggen voor hobby doeleinden voor 10 euro mocht ik er een uitkiezen, PERFECT! :D

Evert.

Pak de oude analoge videocamera van je vader en sluit 'm aan op de (gele) analoge composiet ingang van je videokaart.
Fantastisch beeld en...gratis, je kan nog zoomen ook!

Ik ben btw naar een video winkel gegaan en heb gevraagt of ze nog een inruil video camera hadden liggen voor hobby doeleinden voor 10 euro mocht ik er een uitkiezen, PERFECT! :D

Evert.

Inderdaad goed beeld, alleen lastig om dat ding vast te klemmen op je TFT monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan