Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al veel webcams gezien, maar de kwaliteit van een Eyetoy(playstation2) blijft me verbazen.
Met wat gepuzzeld de juiste driver gevonden, en zo deze cam op mijn pc werkend gekregen. Het beeld is haar en haar scherp.
Ik heb al veel webcams gezien, maar de kwaliteit van een Eyetoy(playstation2) blijft me verbazen.
Moet je even kijken op www.kieskeurig.nl, op deze site kan je recensies lezen van kopers van een bepaalde winkel... De prijzen staan erbij, en links naar winkels waar ze hem verkopen...
is die alleen voor de playstation2
o sorry![]()
![]()
![]()
![]()
Pak de oude analoge videocamera van je vader en sluit 'm aan op de (gele) analoge composiet ingang van je videokaart.
Fantastisch beeld en...gratis, je kan nog zoomen ook!
Ik ben btw naar een video winkel gegaan en heb gevraagt of ze nog een inruil video camera hadden liggen voor hobby doeleinden voor 10 euro mocht ik er een uitkiezen, PERFECT!![]()
Evert.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.