Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom heb je de bios geupdated???
Ik moest het omdat ik kon windows xp niet installeren, na aantal dagen zoeken ben ik achter gekomen dat ik moest mijn BIOS updaten, daarna kon ik wel windows xp installeren.
Nu sinds de updaten van BIOS hoor ik veel gluid van de fan, het lijk of hij gaat harder of sneller werken.
Misschien is in de update een instelling verwerkt dat de cooler meer RPM maakt en dus sneller gaat draaien???
Na het updaten van het Bios, wel een Bios reset gedaan?
Kijk eens in het bios bij "pc health" of iets dergelijks.(afhankelijk van het bios wat de benaming is)
Kijk in de handleiding van het moederbord of er een CMOS-Clear jumper op het moederbord zit. Anders kun je ook de moederbord batterij er voor 10 á 20 minuten afhalen. Wel de stroom afkoppelen. Na die tijd de batterij terug zetten en het bios is gereset, dan de instellingen nalopen.
Welk moederbord heb je?
PS ik heb je vraag verplaatst Windows XP ---->>>> bios.
Staat er geen uitleg hoe je deze moet gebruiken?
Normaal de stroom afkoppelen> jumper verplaatsen > jumper weer terug zetten > pc opstarten.
Je kan eventueel in het Bios de "Load setup defaults" of "Load fail save defaults" inladen. Je moet zo ie zo de datum en tijd in het Bios opnieuw instellen.
Eerst, daarna pas de datum en tijd instellen.
Het is 1 van de 2 die je hebt, het zijn verschillende benamingen voor dezelfde funktie.
En als ik dit doen dan de BIOS is niet meer geupdate of wel?Nee eerst de CMOS-Clear jumper gebruiken, dan opstarten en het Bios ingaan, de "Defaults" laden. Daarna pas de datum/tijd instellen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.