Teamspeak, error tijdens inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lorsk8

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2007
Hoi allemaal,
Ik heb net een teamspeak server gemaakt, maar ik weet niet wat ik moet doen...
Als ik in probeer te loggen dan geeft 'ie een error :shocked: . Ik weet ook niet precies wat ik in moet vullen bij UDP.
Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt,
Lorsk8

Welke error?

"Waar" iets invullen bij UDP? TS heeft geen UDP menu-optie of invoerveld (alleen de server, die gewoon op 8767 laten staan).

Welke error?

"Waar" iets invullen bij UDP? TS heeft geen UDP menu-optie of invoerveld (alleen de server, die gewoon op 8767 laten staan).

Dan doet ie et nog steeds niet dan zegt 'ie: This server is offline

Heb je ook een router?

Want dan dien je daar poort 8767 open te zetten voor UDP

Eerst je router benaderen.
Dat kan door in de internet explorer het IP van de router in te typen.
Dat is vaak 192.168.1.1 oid. En daar in het routermenu kan je instellen dat poort 8767 open moet voor UDP.

Je kan ook de handleiding van de router er op naslaan.

Probeer jij lokaal te testen, of zijn het anderen die die error kijgen?

Ik probeer het zelf

En welk IP gebruik je dan? Veel routers staan de zgnd 'loopback' niet toe. Gebruik daarom je LOKALE IP om te verbinden, niet je internet IP. Op die manier kun je testen of de server goed werkt.

Wil je mensen van buitenaf toelaten, dan moet je aanpassingen in router/firewall maken.

En welk IP gebruik je dan? Veel routers staan de zgnd 'loopback' niet toe. Gebruik daarom je LOKALE IP om te verbinden, niet je internet IP. Op die manier kun je testen of de server goed werkt.

Wil je mensen van buitenaf toelaten, dan moet je aanpassingen in router/firewall maken.

Wat is een "Lokale IP"

Wat is een "Lokale IP"

Start
Uitvoeren
"cmd"
< enter >
"ipconfig"

Het IP adres wat je hier te zien krijgt is je lokale IP adres.
Wat je via sites als www.watismijnip.nl te zien krijgt is je externe IP adres.

(ik zie trouwens dat die site nu ook je lokale IP weergeeft... Gebruik mijn methode maar, die is betrouwbaarder)

Laatst bewerkt:
Start
Uitvoeren
"cmd"
< enter >
"ipconfig"

Het IP adres wat je hier te zien krijgt is je lokale IP adres.
Wat je via sites als www.watismijnip.nl te zien krijgt is je externe IP adres.

(ik zie trouwens dat die site nu ook je lokale IP weergeeft... Gebruik mijn methode maar, die is betrouwbaarder)
Bedankt hij doet het!! Alleen.... Mijn vrienden kunnen er niet op... :( Hoe doe ik dit???

Je vrienden moeten via het externe IP inloggen op de server.
Dan lukt nog niet, ik heb wel gewoon de externe gegeven.... Ik heb wel de UDP gewoon laten staan... Moet ik daar iets mee doen ofzo?

EDIT: Mijn ip op teamspeak is: 86.91.201.137:8767

Lorsk8

Laatst bewerkt:
Eerst je router benaderen.
Dat kan door in de internet explorer het IP van de router in te typen.
Dat is vaak 192.168.1.1 oid. En daar in het routermenu kan je instellen dat poort 8767 open moet voor UDP.

Je kan ook de handleiding van de router er op naslaan.

Dit al geprobeert?

YEAH, hij doet het ;). Bedankt allemaal, het lag tog aan de port die je open moest zetten :P.

Nog een vraagje: Hoe zet je een banner in je server?? Die uitleg van www.goteamspeak.com snap ik niet egt :confused: .

Alvast bedankt,
Lorsk8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan