vpw
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 okt 2001
Hallo,
Van internet heb ik onderstaand script gedownload:
<!-- Functie die ervoor zorgt dat de pagina wordt geopend als de bezoeker het juiste wachtwoord geeft -->
<script language="Javascript" type="text/javascript">
<!--Hide from non-JavaScript Browsers
function correct() {
document.write("<html><head><title>Password correct!</title></head> <body background='bgm2.gif'><center><font color='#000000' face='verdana size='4'> Welkom in het ledengedeelte"+"<p><a href='http://www.bovenstemouderkerk.nl/leden.htm' target=_self> <font color='#0000ff' face='verdana' size='2'>Klik hier om verder te gaan.</a> "+"</p></center></body></html>");document.close();
}
<!-- Error function when visitors gets the password wrong -->
function error() {
document.write("<html><head><title>Password incorrect!</title></head> <body background='bgm2.gif'>"+"<font color='#000000' face='verdana' size='5'>"+"<center> Fout wachtwoord </b></font><br><br> <font color='#000000' face='verdana' size='3'>Probeer het nog eens of sluit af. </font><br><br><input type='button' value='probeer nog eens' onclick='history.go(-1)'> <br><br>"+"<input type='button' value='Sluiten' onClick='window.close()'> </center></body></html>");
document.close();
}
//Stop hiding-->
</script>
<!-- Wachtwoord functie -->
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
var password = prompt("Uw wachtwoord a.u.b.:","");
//EERSTE PASSWORD
switch(password){
case"wim" : window.location="javascript:correct()"
break ;
//DERDE PASSWORD
case"theo" : window.location="javascript:correct()"
break ;
//FOUTMELDING BIJ VERKEERD WACHTWOORD
default : window.location="javascript:error()"
break ;
}
//Stop hiding-->
</script>
</body>
</html>
Dit script opent een schermpje waarbij ik een wachtwoord in moet geven. Als ik dat wachtwoord heb ingegeven dan kom ik eerst op een pagina waar ik moet doorklikken naar een andere pagina. Nu wil ik graag dat ik na het wachtwoord direkt op de juiste pagina terecht kom. Volgens mij zit het ergens in het onderstreepte gedeelte, alleen kom ik er niet uit. Wie kan mij hierbij helpen? ik wil dus af van de pagina met de tekst 'klik hier om verder te gaan'
Ik hoop dat ik duidelijk ben, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Van internet heb ik onderstaand script gedownload:
<!-- Functie die ervoor zorgt dat de pagina wordt geopend als de bezoeker het juiste wachtwoord geeft -->
<script language="Javascript" type="text/javascript">
function correct() {
document.write("<html><head><title>Password correct!</title></head> <body background='bgm2.gif'><center><font color='#000000' face='verdana size='4'> Welkom in het ledengedeelte"+"<p><a href='http://www.bovenstemouderkerk.nl/leden.htm' target=_self> <font color='#0000ff' face='verdana' size='2'>Klik hier om verder te gaan.</a> "+"</p></center></body></html>");document.close();
}
<!-- Error function when visitors gets the password wrong -->
function error() {
document.write("<html><head><title>Password incorrect!</title></head> <body background='bgm2.gif'>"+"<font color='#000000' face='verdana' size='5'>"+"<center> Fout wachtwoord </b></font><br><br> <font color='#000000' face='verdana' size='3'>Probeer het nog eens of sluit af. </font><br><br><input type='button' value='probeer nog eens' onclick='history.go(-1)'> <br><br>"+"<input type='button' value='Sluiten' onClick='window.close()'> </center></body></html>");
document.close();
}
//Stop hiding-->
</script>
<!-- Wachtwoord functie -->
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
var password = prompt("Uw wachtwoord a.u.b.:","");
//EERSTE PASSWORD
switch(password){
case"wim" : window.location="javascript:correct()"
break ;
//DERDE PASSWORD
case"theo" : window.location="javascript:correct()"
break ;
//FOUTMELDING BIJ VERKEERD WACHTWOORD
default : window.location="javascript:error()"
break ;
}
//Stop hiding-->
</script>
</body>
</html>
Dit script opent een schermpje waarbij ik een wachtwoord in moet geven. Als ik dat wachtwoord heb ingegeven dan kom ik eerst op een pagina waar ik moet doorklikken naar een andere pagina. Nu wil ik graag dat ik na het wachtwoord direkt op de juiste pagina terecht kom. Volgens mij zit het ergens in het onderstreepte gedeelte, alleen kom ik er niet uit. Wie kan mij hierbij helpen? ik wil dus af van de pagina met de tekst 'klik hier om verder te gaan'
Ik hoop dat ik duidelijk ben, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven