PC Loopt regelmatig compleet vast!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creepy

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2007
Beste Mensen,

Ik zit met een probleem en een lastige volgens mij en het betreft hier me PC

Intel P4 3,0, 2gb DDR1/400/ intern geheugen, X800pro videokaart. Moederbord ASUS P4P 800-SE/800 fsb

Eergisterenmiddag, 22-01-07 sloeg ineens mij pc totaal vast, kon me muis niet meer bewegen het taakbeheer niet aanspreken niks functioneerde nog, behalve de Power knop en de Reset knop, dat was het enigste wat ik nog kon doen!

Ik ben er al wel uit dat het niet aan Windows ligt, na het reseten van mijn pc ff de bios ingedoken en setup defaults geladen, dit echter helpt ook niet zelfs in de bios slaat me pc helemaal vast en kan ik alleen maar precies hetzelfde doen zoals ik hierboven heb aangegeven, POWER knop en RESET knop gebruiken om weer verder te kunnen.

De pc slaat dus regelmatig vast of het nu in Windows is in de bios is of tijdens het opstarten van me pc. Ook is dit tussen verschillende tijdstippen!

Ik gebruik Norton Ghost om een image van me C schijf te maken, toen ik me image wouw restoren sloeg mijn pc ook helemaal vast.

Ben er al mee naar Mycom gegaan hebben ze de kast ff open gemaakt maar konden zo 1 2 3 ook niets vinden. Er zat wel veel stof in het koelblok van de CPU, hebben ze schoongeblazen want ze dachten dat het daaraan zou kunnen liggen. Ik zelf heb mijn pc ook nog een grondig schoongemaakt, maar dit echter heeft allemaal niks geholpen en daarna is mijn pc nog steeds vastgeslagen!!

Mijn cpu wortd ook niet te warm rond 45 a 50 graden, nooit veel warmer, in me kast is de temperatuur ook netjes, 33 graden.

Ik kom hier niet aan uit, heeft iemand dit probleem ook al eens meegemaakt, en wat heb jij toen gedaan om het op te lossen?

Groetjes

Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan