virus pictogram

Status
Niet open voor verdere reacties.

magrietje

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2005
ik ben in 1 keer mijn virusscan pictogram kwijt rechts onderin mijn balk(weet zo niet ,hoe die balk heet)
weet iemand hoe ik dit weer krijg?

Als dat pictogrammetje er staat betekend dat dat het programmatje aanstaat.. Opnieuw opstarten zal hem wel weer aanzetten denk ik :D

be geen pc expert ,maar ka er aardig mee overweg ,
maar ik kon altijd pijltje en dan klapt ie uit zal ik maar zeggen ,maar dat pijltje staat er ook niet en bij taakbalk beheer als ik uitvink of aanvink ,maakt geen verschil
maar als ik bv harde schijf (usb0erin doe ,dan komt die icoon wel

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij dat je Anti virus programma gewoon niet mee opstart en dan komt ook het bijbehorende icoontje niet in de werkbalk.
Ga eens naar START en klik dan op UITVOEREN en typ daar MSCONFIG. Er opent nu een schermpje waarin je naar het tabblad OPSTARTEN toe gaat en daar kijk of je virusscanner in het lijstje staat en of er een vinkje voor staat.
Ook wil ik graag even weten over welke virusscanner we het hebben?

Het lijkt mij dat je Anti virus programma gewoon niet mee opstart en dan komt ook het bijbehorende icoontje niet in de werkbalk.
Ga eens naar START en klik dan op UITVOEREN en typ daar MSCONFIG. Er opent nu een schermpje waarin je naar het tabblad OPSTARTEN toe gaat en daar kijk of je virusscanner in het lijstje staat en of er een vinkje voor staat.
Ook wil ik graag even weten over welke virusscanner we het hebben?

hierbij wil ik je vriendelijk willen bedanken,het is gelukt ,hij stond uit
(maar heb nog steeds rechtsonderin dat pijltje niet ,dat je de balk kan uitschuiven zodat je de rest van pictogrammen kan zien
en we hadden het over antivirus avast
dus nog hulp voor uitschuiven alk?anders is mijn vraag hierbij opgelost

De vraag is waarom hij uit stond geschakeld?? Soms is hier een virus de oorzaak van dyus zou ik nog eens grondig scannen en eventueel een online scan bij housecall laten doen.

Dat pijltje verschijnt alleen als er meer pictogrammen zijn dan "past"....is dat bij jou het geval? Dus weet je zeker dat er meer pictogrammen moeten staan?

Laatst bewerkt:
De vraag is waarom hij uit stond geschakeld?? Soms is hier een virus de oorzaak van dyus zou ik nog eens grondig scannen en eventueel een online scan bij housecall laten doen.

Dat pijltje verschijnd alleen als er meer pictogrammen zijn dan "past"....is dat bij jou het geval. Dus weet je zeker dat er meer pictogrammen moeten staan?

nee denk dat er zo genoeg pict staan ,laptop is net leeg geweest,en die scan pict staan er nu weer en heb een scan gedaan en niks gevonden ,dus denk dat het zo goed is ,zal het zien als er meer geinstaleerd is.
zijn die pict alleen voor degene die opgestart worden ?of van de programma's die je open hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan