Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat pictogrammetje er staat betekend dat dat het programmatje aanstaat.. Opnieuw opstarten zal hem wel weer aanzetten denk ik![]()
nou opnieuw opgestart ,maar staat er nog niet bij ,
Het lijkt mij dat je Anti virus programma gewoon niet mee opstart en dan komt ook het bijbehorende icoontje niet in de werkbalk.
Ga eens naar START en klik dan op UITVOEREN en typ daar MSCONFIG. Er opent nu een schermpje waarin je naar het tabblad OPSTARTEN toe gaat en daar kijk of je virusscanner in het lijstje staat en of er een vinkje voor staat.
Ook wil ik graag even weten over welke virusscanner we het hebben?
De vraag is waarom hij uit stond geschakeld?? Soms is hier een virus de oorzaak van dyus zou ik nog eens grondig scannen en eventueel een online scan bij housecall laten doen.
Dat pijltje verschijnd alleen als er meer pictogrammen zijn dan "past"....is dat bij jou het geval. Dus weet je zeker dat er meer pictogrammen moeten staan?
Die je opstart en soms ook die je open hebt!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.