Help ik heb te veel opgeschoond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je geen openen met ?

attachment.php

IK krijg niet het beeld als bij jou, maar heb nu eerst opslaan dan rechts klikken dan openen met en als ik open dan geeft hij de foutmelding : Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.

Ga anders naar C:\WINDOWS\system32 dubbelklik op "regedt32.exe" > bestand > importeren > blader naar de tweak

Ga anders naar C:\WINDOWS\system32 dubbelklik op "regedt32.exe" > bestand > importeren > blader naar de tweak

Ik kan het alleen bij uitvoeren invullen en dan geeft hij steeds de regel geen bestand gekoppeld.

Kan je niet in de verkenner naar de map "system32" dan ?

Kan je niet in de verkenner naar de map "system32" dan ?

Verkenner is ook een .LNK bestand geworden.
Ik heb via google vanmiddag al gezocht en vondt een oud forum van jou met iemand met hetzelfde probleem met windows98 dat was 11-10-2003.
daar stond als laatste Hier een andere

download exe_fix.txt > hernoem het naar exe_fix.reg > dubbelklik erop > antwoord ja > opnieuw opstarten
kan dit ook voor mij gelden zo ja waar kan ik dit vinden of invullen.

Tweak van mij is ook een exefix.reg maar een voor xp

Start uitvoeren C:\WINDOWS\system32 lukt dat ?

Misschien kan je op deze manier in de herstel van xp komen:
1. Start de computer op in de Veilige modus met opdrachtprompt.
Opmerking U moet u aanmelden als beheerder of als gebruiker met beheerdersrechten.
2. Typ bij de opdrachtprompt %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe en druk op ENTER.
3. Volg de aanwijzingen op het scherm om de computer terug te zetten naar een vorige, werkende toestand.

Heb je dit al geprobeerd??

:D :D YesYESYESYES
Het is gelukt, alles is weer terug.
Bij deze wil ik jullie van harte bedanken voor jullie hulp.
Michiel112 bedankt!

Groeten meene21a.:thumb: :thumb: :thumb:

Ik heb het programma regcleaner maar meteen verwijderd .:D :D

Nogmaals bedankt.:thumb:

Groeten meene21a.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan