Radion X1650 pro plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
opgelost!

aan iedereen bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb de aansluiting gevonden op de kaart om een extra kabeltje aan te sluiten voor de voeding,alles werkt perfect! fantastisch:thumb:

haha nog steeds!!

zag tijdje terug al ja toen we samen in een topic zaten

nee als ik ga veranderen van een 850xt pe ga ik naar een 1950

ik ben dan ook niet actief bezig met verkopen. Kan ik hem redelijk verkopen gaat ie weg, en anders verdwijnt ie in een pc van mun dochter.

ik heb de aansluiting gevonden op de kaart om een extra kabeltje aan te sluiten voor de voeding,alles werkt perfect! fantastisch:thumb:

:thumb: :thumb: :thumb: Veel plezier met je nieuwe kaart.

toppiiiieeeeee

hoop dat je beetje klaar ben met gezeik van je pc

groet

@patrickt

nog steeds 100 euro??

nee toch
haha

toppiiiieeeeee

hoop dat je beetje klaar ben met gezeik van je pc

groet

@patrickt

nog steeds 100 euro??

nee toch
haha

Over de prijs valt altijd te praten, maar niet zoals in het ander topic. Maar ik vind het zonde om een kaart die 130 pleuries kostte, en een paar weken oud is voor een paar tientjes weg te doen.

afkoeling

Een passieve koeling is dit tegenwoordig beter dan een koeling met ventilator ???

ja

Ik heb de nieuwe kaart geplaatst en die is amper 5 mm van een plastieke omhulsel boven (kap van een fan die er is om de processor af te koelen) en de warmte hitte is enorm, volgens mij te warm !

Is dit normaal ? of is het aangeraden een extra ventilator zelf bij te plaatsen ?

Installeer anders een progje waarmee je de temp kan controleren.
Bv Atitools.
Hiermee kan je ook de temp regelen.

opties

De videokaart heeft ook een DVI uitgang en een sVideo uitgang, is het aansluiten op de TV (zonder risico) omdat ik windows media center heb .

pc loopt vast

Even ter info :

Mijn voeding van de PC heeft 315 Watt

De kaart werkt momenteel goed maar af en toe loopt de PC bij een game vast , zou dat een probleem kunnen zijn van hitte of te weinig power 315 Watt ?

Kan ik die voeding veranderen voor een zwaarder of is dat gevaarlijk voor het systeem ?

vervolg

Ik heb mijn systeem grondig gekuist, onderandere cooler CPU waardoor de temperatuur terug +- 44° is inplaats van 70, ook de rest van het systeem, videokaart enz is de temperatuur normaal.

Wanneer ik een game speel blokkeerd de PC niet meer maar wanneer ik windows mediaspeler aan doe om een filmpje te bekijken loopt de PC vast alsook bij video bewerking software ulead, magix enz .... de pc loopt vast na 1 minuut.

Waar moet ik nu mee beginnen want ik heb reeds die software opnieuw geinstalleerd met de nodige updates ... en iedere keer hetzelfde ...

Moet ik nog altijd de voeding de schuld geven ??? dat is niet logisch daar games pefect draaien ???

Wat en waar moet ik nu zoeken ?

PC vervolg

IK ben vandaag geweest met de PC naar een computer winkel, ze hebben niks vastgesteld, de voeding 315 Watt is ok , alle hardware is ok , ik heb geheugen bijgeplaatst in totaal heb ik nu 2048 MB.

Ook hebben we windows opgekuist via pcclean zowat 1000 errors ...

Deze avond werkt internet en eenvoudige toepassingen maar wanneer ik een game wil spelen loopt de PC vast of wanneer ik muziek beluister en het geluid te hoog zet (zelf matig) idem pc loopt vast.

Wanneer ik de audio/video opties wil instellen van MSN dan flikkerd het scherm, volgens de winkel is dit een puur software probleem en of het besturingsysteem ... hierdoor heb ik deze avond de PC opnieuw geformateerd maar nadien terug hetzelfde het gaat niet de PC loopt vast bij games,msn en geluid ...

Als er niks meer te doen is moet ik dan een nieuwe PC kopen ???

Hoe warm wordt de videokaart?

315W is gewoon te min en die zou ik dan zoiezo vervangen voor één van minimaal 500W.

IK ben vandaag geweest met de PC naar een computer winkel, ze hebben niks vastgesteld, de voeding 315 Watt is ok , alle hardware is ok , ik heb geheugen bijgeplaatst in totaal heb ik nu 2048 MB.

Ook hebben we windows opgekuist via pcclean zowat 1000 errors ...

Deze avond werkt internet en eenvoudige toepassingen maar wanneer ik een game wil spelen loopt de PC vast of wanneer ik muziek beluister en het geluid te hoog zet (zelf matig) idem pc loopt vast.

Wanneer ik de audio/video opties wil instellen van MSN dan flikkerd het scherm, volgens de winkel is dit een puur software probleem en of het besturingsysteem ... hierdoor heb ik deze avond de PC opnieuw geformateerd maar nadien terug hetzelfde het gaat niet de PC loopt vast bij games,msn en geluid ...

Als er niks meer te doen is moet ik dan een nieuwe PC kopen ???

dsie voeding is toch te weinig voor een 1650
snap niet dat ze dat goedkeuren bij die pcboer

zit zelf met een 850xtpe en die vraagt min al 350w

ja

Daarom was ik in de computer winkel, ze hebben de PC acheteraan genomen voor een test en verteld dat een ati radeon 1650 gewoon moet werken op het huidige systeem omdat ervoor een radeon X600 aanwezig was dus geen nieuwe voeding.

Hoe warm de videokaart wordt ps met welk program kan je dat meten ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan