frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
Hij is ook te koop.![]()
![]()
haha nog steeds!!
zag tijdje terug al ja toen we samen in een topic zaten
nee als ik ga veranderen van een 850xt pe ga ik naar een 1950
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is ook te koop.![]()
![]()
haha nog steeds!!
zag tijdje terug al ja toen we samen in een topic zaten
nee als ik ga veranderen van een 850xt pe ga ik naar een 1950
aan iedereen bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb de aansluiting gevonden op de kaart om een extra kabeltje aan te sluiten voor de voeding,alles werkt perfect! fantastisch:thumb:
aan iedereen bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb de aansluiting gevonden op de kaart om een extra kabeltje aan te sluiten voor de voeding,alles werkt perfect! fantastisch:thumb:
toppiiiieeeeee
hoop dat je beetje klaar ben met gezeik van je pc
groet
@patrickt
nog steeds 100 euro??
nee toch
haha
Een passieve koeling is dit tegenwoordig beter dan een koeling met ventilator ???
IK ben vandaag geweest met de PC naar een computer winkel, ze hebben niks vastgesteld, de voeding 315 Watt is ok , alle hardware is ok , ik heb geheugen bijgeplaatst in totaal heb ik nu 2048 MB.
Ook hebben we windows opgekuist via pcclean zowat 1000 errors ...
Deze avond werkt internet en eenvoudige toepassingen maar wanneer ik een game wil spelen loopt de PC vast of wanneer ik muziek beluister en het geluid te hoog zet (zelf matig) idem pc loopt vast.
Wanneer ik de audio/video opties wil instellen van MSN dan flikkerd het scherm, volgens de winkel is dit een puur software probleem en of het besturingsysteem ... hierdoor heb ik deze avond de PC opnieuw geformateerd maar nadien terug hetzelfde het gaat niet de PC loopt vast bij games,msn en geluid ...
Als er niks meer te doen is moet ik dan een nieuwe PC kopen ???
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.