Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is heel raar.
Zet je die volledig uit en dan start die gewoon op???
Heb je die soms standby staan? Zo ja: kijk in je taakplanner of daar soms een opdracht in zit voor je pc om eventueel je virusscanner te laten werken of iets anders??
Volgens mij wordt je pc getriggerd door je netwerkkaart. (Wake On Lan), maw.. ook al staat je pc uit, je netwerkkaart is nog steeds actief.
Weet niet of je pc rechtstreeks op een kabelmodem zit aangesloten, maar het zo weleens kunnen zijn dat (nadat je een tijdje niet actief bent geweest op het internet) en de pc staat uit, er een trigger komt van de provider om te kijken of je pc nog steeds wel aanwezig is.
Hierop reageert je netwerkkaart en schakel de pc weer in.
Schakel Wake On Lan uit in je BIOS en het probleem is uit de wereld.
Groet, Techneut
Hoi ik weet hoe ik dat doe maar die staat al uitgeschakeld.Volgens mij wordt je pc getriggerd door je netwerkkaart. (Wake On Lan), maw.. ook al staat je pc uit, je netwerkkaart is nog steeds actief.
Weet niet of je pc rechtstreeks op een kabelmodem zit aangesloten, maar het zo weleens kunnen zijn dat (nadat je een tijdje niet actief bent geweest op het internet) en de pc staat uit, er een trigger komt van de provider om te kijken of je pc nog steeds wel aanwezig is.
Hierop reageert je netwerkkaart en schakel de pc weer in.
Schakel Wake On Lan uit in je BIOS en het probleem is uit de wereld.
Groet, Techneut
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.