kookaburra50
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 feb 2006
hoe kan ik uitvinden hoe mijn computer is opgebouwd,bijv.welke soundcard,welke grafische kaart ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb geprobeed te installeren maar krijg het volgende bericht....Er zijn geen onderdelen gevonden die met de huidige hardware- en softwareconfiguratie kunnen worden geinstalleerd.Controleer of u de vereiste hardware of software hebt.dank je wel,dus het zou zijn ati2dvag.dll 6.13.10.6153 ik heb computer geruild met die van mijn dochter en windows XP erop gezet,dan moet ik toch ook deze kaart installeren ?
dank je wel,dus het zou zijn ati2dvag.dll 6.13.10.6153 ik heb computer geruild met die van mijn dochter en windows XP erop gezet,dan moet ik toch ook deze kaart installeren ?
Nee die ati2dvag.dll is het stuurprogramma ( driver ) voor de videokaart, niet de naa, zelf.
Zo vind je de naam:
![]()
dank je wel !Hoi !
Eerst even met Everest kijken wat voor MOBO je hebt, dan eerst op de site van de fabrikant de chipset-drivers downloaden en installeren !
Waarschijnlijk heb je een on-board graka en dan staan die drivers daar ook bij !
Succes,
Harry.
ik moet nog veel leren.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.