Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een uitgebreide schijfcontrole waar hij ook op beschadigde clusters controleert kan je deze laten markeren en "opzij" zetten....
Ik zou wel langzamerhand naar een andere schijf gaan uitkijken omdat dit vaak het eerste begin van het overlijden van je schijf is.
is dat een programma ??? of wat?? want op google vind ik niks op de zoekterm "HDDRegenetator"Zie aan HDDRegenetator te komen.
Overigens kun je XP niet van een externe harddisk booten, althans niet op een normale manier.
hetgeen wat ik gevonden hbe is een .exe file en heeft een instalatie wizard dus gok dat die niet onder dos zal willen functioneren,mischien dat je of hier of via pm een link wilt doorgeven waar ik dan een goede versie ervan kan vinden?HDD Regenerator draait juist niet onder Windows, je moet hem op cd branden.
hetgeen wat ik gevonden hbe is een .exe file en heeft een instalatie wizard dus gok dat die niet onder dos zal willen functioneren,mischien dat je of hier of via pm een link wilt doorgeven waar ik dan een goede versie ervan kan vinden?
Emule b.v.:evil: meestal de uitvoering waarvanuit je en flop kunt brouwselen om mee te rpareren.
heb een hirens boot cd gevonden en is vanmorgen begonnen en is nu nog niet klaarHoi
Op deze versie staat HDD regenerator zeker: http://maxt.dk/archives/2007/03/12/hirens-bootcd-89/
Greetz,
Harry.
HDD regenerator duurt bij mij ook tenminste 24 uur !
Wat de opmerking van @LP betreft: ik heb geen idee !
Nogmaals: ik heb een eigen versie.
Greetz,
Harry.
hij is al bij 888 herstelde sectors dusIk ook, want al die andere op cd's en normale downloads, waren allemaal demo's, heb je hem ook legaal @Harrie?:evil:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.