Zeer Belangrijk !! Formulier in Access

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miss-X

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2007
Ik ben bezig met een databse in Access,
Maar als ik een formulier maak, met verschillende tabellen/Query's in 1 formulier,
Dan wordt het onzichtbaar... en als je op ontwerpen klikt wordt het opeens zichtbaar..
Hoe kan ik de hele formulier zichtbaar maken?
En deze bewerken of gegevens invoeren?

En ik heb nog een vraag..
Ik heb gegevens die verwerkt moeten worden in de database, het zijn scores die omgerekend moeten worden in procenten en evt. gelinkt worden aan een grafiek..

Hoe en waar zet je deze rekenformule in Access???

Groetjes,
Miss-X
:shocked:

Laatst bewerkt:
Over die eerste vraag. Kijk eens bij formuliereigenschappen. Staat het geheel op zichtbaar?

Hallo Miss-X,

een formulier baseer je op 1 bron (1 tabel of query of rowsource).
Gebruik zonodig meerdere formulieren of formulieren met subformulieren.
Berekenen doe je via queries.

Groet,

Tardis

Hij doet het nog steeds niet :(

Ik kom er echt niet uit...

alles staat op zichtbaar, alle instellingen zijn goed, maar je ziet het formulier alleen in de ontwerpweergave.. en in de normale weergave doet hij het voor geen meter :(

ik werk nu voor het eerst met Access maar het wilt echt niet lukken..................:mad:

;) dat lijkt me logische als je het voor het eerst doet :P:shocked:

Trouwens :love: you

Hij doet het nog steeds niet :(

Ik kom er echt niet uit...

alles staat op zichtbaar, alle instellingen zijn goed, maar je ziet het formulier alleen in de ontwerpweergave.. en in de normale weergave doet hij het voor geen meter :(

ik werk nu voor het eerst met Access maar het wilt echt niet lukken..................:mad:

Ik had zoeits laatst ook, zag ik alleen dus de achtergrond. Bleek aan de bron(query) te liggen. Post die anders eens.

Ik had zoeits laatst ook, zag ik alleen dus de achtergrond. Bleek aan de bron(query) te liggen. Post die anders eens.

Hierbij stuur ik je de database, waar ik de formulier niet getoond kan krijgen :rolleyes:

zou je het effe voor me nakunne kijken

hoe kan ik een bijlage van 116kb naar 100kb doen via zip??

Laatst bewerkt:
Heb dit ook een keer gehad Als dan nog op keer op openen klik krijg je de melding dat het form al geopend is kijk eens of je ook scrolbalken in beeld heb dat had ik wel en mijn form stond helemaal uit beeld gewoon verslepen en bij mij was alles weer okee
succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan