popup aan windows live messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb 'm nog niet gebruikt omdat je een onbewerkte msn moet hebben en deze is al bewerkt met WLMUniversalPatcherPlusPlus095.
Ik heb wel even getest en je kan wlm helemaal kaal plukken met A-Patch, maar ik doe dat later wel.
Ik weet ook niet welke ik moet aanvinken om die office banner te deleten.volgens mij staat dat er niet bij want is vrij nieuw die banner, vorige week had ik dat nog niet.

klopt ik heb het ook pas een paar dagen

dezelfde ongeveer die jij hebt
en ook iedere keer een reclame voor spa

ja lijkt meer op spyware maar zal het niet zijn.
heb het de laatste 3 dagen trouwens niet meer gezien

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
het zijn altijd de reclames die op dat moment ook onderin het advertentieblok van WLM staan

die banner die standaard in wlm zit kun je ook uitschakelen met WLM Universal Patcher

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

gaan we eens kijken wat dat voor effect heeft

werkt goed en eenvoudig wel eerst msn afmelden en helemaal afsluiten dus ook icontje in taakbalk voordat je die patch gebruikt.

werkt inderdaad simpel
maar maakt de reclame alleen onzichtbaar
de popups blijven gewoon komen helaas

ik krijg juist de spa popup nog
ik denk niet dat je die banner met A-Patch wegkrijgt.
Mischien dat er later een nieuwe versie uitkomt die het probleeem oplost.

jij hebt er wel vaak last van, ik he het al enkele dagen niet meer gzien.

Laatst bewerkt:
ik zit meerdere keren per dag korte tijd achter de computer
elke keer als ik binnenkom komt die popup te voorschijn
hoop dus dat er iemand met een echte oplossing komt

ik zit meerdere keren per dag korte tijd achter de computer
elke keer als ik binnenkom komt die popup te voorschijn
hoop dus dat er iemand met een echte oplossing komt
bij mij verscheen die popup na het aanmelden van msn, maar verdwijnt na een paar seconden weer.

Ik heb WLM behoorlijk kaalgeplukt met A Patch, enige wat me niet lukt is emoticons verwijderen uit schermnamen, ik heb deze aangevinkt maar emotions blijven zichtbaar.
Voor de rest een Prima Patch.

nog iets vreemds met A-Patch, als ik betaalservices menu verwijder met A-Patch dan is die niet weg in msn maar elke keer als ik op extra klik in het msn hoofdmenu komt er een nieuw menu bij, ik heb net 5x op extra geklikt en zie 5 dezelfde menu's:

ggms9.png

ik heb die optie in A-Patch maar weer uitgevinkt.

nog iemand met dit probleem?????

alvast bedankt.

enige wat ik kwijt wiil zijn die popups
de rest interesseeert me niet zo

vandaag vor het eerst weer die office popup sinds weken.
A-Patch helpt dus niet, maar ik heb msn wel behoorlijk kunnen kaalplukken al werkt niet alles zoals het hoort.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan