Dos voor XP-VISTA

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Ik heb een progrma gemaakt die zorgt voor Dos dat die op XP of vista werkt

Versie 2.0 is uit

darna enter dan gaat die laaden dan zie je allemaal 00001 en zo dat zijn de programas die die wijzig niet erg wordt nieuw bestand aangemaakt in windows folder

hierna is het klaar herstart je pc en je kan spellen

dit programa is Maked by http://crime-ware.org
and team http://crime-ware.org/dos

http://crime-ware.org/dos/index.php

office website http://crime-ware.org

Laatst bewerkt:
hierna is het klaar herstart je pc en je kan spellen

Wat spellen? En er is trouwens nog steeds een Dos versie aanwezig in XP... Typ bij "Uitvoeren" in het Start menu maar eens cmd in...

Wat spellen? En er is trouwens nog steeds een Dos versie aanwezig in XP... Typ bij "Uitvoeren" in het Start menu maar eens cmd in...

Ja maar die functioneerd niet goed bij de oudere Dos Spellen.
Gelukkig hebben we daar DosBox voor die dat prima doet maar het is natuurlijk nooit verkeerd om meer van dat soort apps te hebben.

Tip aan TS. haal al je teksten zowel op de site als in het forum voor het plaatsen even door een spellingscontrole. zpelvouten zijn op zich niet erg maar zoveel als jij er maakt is erg lastig lezen.

Daarnaast vertrouw ik de onderstaande regel niet
"
eeyk zei:
darna enter dan gaat die laaden dan zie je allemaal 00001 en zo dat zijn de programas die die wijzig niet erg wordt nieuw bestand aangemaakt in windows folder
"

Ik begrijp hieruit dat hij bestanden aanpast in de Windows folder. Alleen al daarom vertrouw ik jou applicatie niet.
Aangezien ik nu op mijn werk zit heb ik geen veilige omgeving om het te testen maar thuis in mijn sandbox zal ik het is proberen

Laatst bewerkt:
nee er wordt een bestand bij gemaakt

dus

C:\windows\con-dos.grx

als die er niet bij staat is niet erg deze geeft allen maar wat extra programas de XS mod

die geeft mooié grapish aan dos spellen

dit is geen cmd dit is iets anders hier gaan spellen werken en blijfen werken

CMD is opdrachpomp en dat is geen dos

Laatst bewerkt:
Een volleige uitleg in het nederlands zou handig zijn. Eerder test ik dit niet (safe-machine is voorlopig gecrasht door een ander experiment)

CMD is opdrachpomp en dat is geen dos
Voor je zo een uitspraak doet kan je mss even wat extra info opzoeken over dos / cmd's / terminals ...
de commandprompt is een SHELL, en in die shell kan je aan de dosachtergrond van windows...
Het hele startupproces van windows3.11 tem Vista wordt gerund in... jawel DOS .
Dus idd, cmd IS geen dos, het is je shell ernaartoe..

--Johan

Het is all getest door 2teams ik maak meer dan allen dit ik maak ook mmorpgs en heb dus mensen in dienst

Hmm dan vind ik dat je voor een "bedrijf" wel een aardig crappy site hebt...

Niet echt een uitdagende layout voor klanten...

(Ik heb het over http://crime-ware.org/)

Een volleige uitleg in het nederlands zou handig zijn. Eerder test ik dit niet (safe-machine is voorlopig gecrasht door een ander experiment)

Voor je zo een uitspraak doet kan je mss even wat extra info opzoeken over dos / cmd's / terminals ...
de commandprompt is een SHELL, en in die shell kan je aan de dosachtergrond van windows...
Het hele startupproces van windows3.11 tem Vista wordt gerund in... jawel DOS .
Dus idd, cmd IS geen dos, het is je shell ernaartoe..

--Johan

NT OS'en worden niet opgestart door DOS, 98SE was de laatste bij mijn weten, en van ME weet ik het niet.

Waarom iedereen een zwart scherm ziet als DOS, wat een besturingssysteem is, is mij een raadsel, het is een commandline interpreter, die je ook hebt in Unix en aanverwanten.

En wat is er mis met een DosBox, een X86 emulator voor DOS.

CMD.EXE is een cli net zoals COMMAND.COM en zijn geen van beide DOS :)

(MS-)DOS is namelijk een OS (hmmmz toevallig) dus een operating systeem (daar horen nl ook de bestanden MSDOS.SYS (of varianten als IBMDOS.SYS) en IO.SYS (eveneens variaties als IBMIO.SYS) bij

CMD en COMMAND zijn de Command Line Interpreters die een commando omzetten in een actie en deze zijn onderdeel van een OS. CMD.EXE van NT based OSsen en COMMAND.COM van (MS-)DOS based OSsen....

NT Based Ossen hebben geen oldschool disk operating system maar de CLI (cmd) "interpreteerd" een heleboel (MS-)DOS commandos zoals die onder de (MS-)DOS varianten t/m die van 98 bestonden.
Aangezien MS niet de volledige set 1 op 1 over heeft genomen en bepaalde commando's/insructies anders verwerkt dan "vroeger" heb je problemen met Dos applicaties die specifieke instructies gebruiken

De Weledelgestrenge Heer Lange Pier zei:
En wat is er mis met een DosBox, een X86 emulator voor DOS
Niets, Multi Platform Dos draaien..... echt fantaaaaaastisch

Maar men mag mij verbeteren indien ik iets geks seg

Laatst bewerkt:
NT OS'en worden niet opgestart door DOS, 98SE was de laatste bij mijn weten, en van ME weet ik het niet.

Install vista op n pentium 2 233Mhz.. daar kan je rustig de startup sequence volgen.. laatste lijnen voor splashscreen:
Code:
MS-DOS base-module loaded successfully.
now emulating Vista...

Mss is het niet zo..maar wel stom van microsoft om zichzelf zo uit te drukken niet?

--Johan

ik weet het Telkens als ik mijn Desing maten vraag zijn ze erges anders mee bezich

Is toch gewoon een opdracht geven en een lever datum in de nabije toekomst vaststellen samen met de tariefen enzow

ja maar reken wel dat ik geen nederlandse werknemers heb.

dus het geld anders met regels

Dan heb je een slecht bedrijf.
Dat soort zaken timmer je af of je zoekt een andere leverancier. Zaken doen kun je overal hetzelfde. Tis maar net hoe professioneel je bent
Ik weet wel dat ik nooit klant van je zou worden.

maar ja ik heb me desing team nu nodig want we zijn besich met een mmorpg

team grafish moet veel werken

je hebt gelijk met zaken regels overal het zelften maar het gaat er om hoe lui ze zijn

Wanneer je op de Nederlandse markt wilt mee doen dan lijkt het mij verstandiger om een nette site met goede nederlandse zinnen op te zetten.

Het is nu wel te ontcijferen maar het leest toch pretiger wanneer het er meteen goed staat. Maar goed, het kan er nu zo uitzien omdat Nederlands niet je moedertaal is dus dan is het nog redelijk :)

Maar goed, het kan er nu zo uitzien omdat Nederlands niet je moedertaal is dus dan is het nog redelijk :)

Niet mee eens, zakelijk gezien ben ik van mening: doe het goed of doe het niet, zeker met betrekking op websites. Als je wil dat je klanten krijgt is zoń site erg schadelijk voor je bedrijf
Zeker als het een bedrijf is wat programmeerd.

Daarom vermoed ik dat eeyk geen bedrijf heeft, niet in georgie woont en geen japans huis heeft. mede ook omdat er in eerdere posts van eeyk geconstateerd is dat hij vanaf een chello adres werkt. Maar als hij dat vol wil houden moet-tie dat vooral doen

ja ik werk onder chello, amsterdam inderdaat

maar dat komt omdat ik een Chello modem heb. en een abonnement

maar kijk hier zelf maar http://www.chello.com/

ik ben bezich met nederlandsen werknemers
die alles kunnen aanpassen

Ellasar

je hoeft me niet te gelooven zo lang ik maar weet wat mijn leven is.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Zolang Firefox niet geaccepteerd wordt (WAAROM ?) kom ik er in principe niet !

Probeer je Microsoft te imiteren ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan