Wachtwoord van HardDisk

Status
Niet open voor verdere reacties.

subnet

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2007
ik heb eeb laptop gekocht, waarop een wachtwoord op de harddisk is, ik weet niet hoe ik die wachtwoord weg moet halen, en de oude eigenaar is verhuisd naar een andere stad, het is een dell laptop...

kunnen jullie mij aub helpen?

Een wachtwoord op een harddisk? Nog nooit meegemaakt.:shocked: Wanneer wordt er precies om gevraagd?

Een wachtwoord op een harddisk? Nog nooit meegemaakt.:shocked: Wanneer wordt er precies om gevraagd?

voor dat de bios komt tevoorschijn, ik heb de harddisk nodig, wat erop de harddisk staat scheelt mij niks, ik wil de harddisk kunnen gebruiken, ik kan het niet eens formatteren

Je zal vast nog wel het telefoonnummer van die persoon kunnen achterhalen, bel hem even.:cool:

Echt waar niet ,crash
Komt ook alleen voor bij laptop schijven.
en helaas voor subnet,je zal toch de vorige eigenaar op moeten sporen om het wachtwoord eraf te halen.
Tenzij de laptop gestolen is.
Kan ook ,he

Echt waar niet ,crash
Komt ook alleen voor bij laptop schijven.
en helaas voor subnet,je zal toch de vorige eigenaar op moeten sporen om het wachtwoord eraf te halen.
Tenzij de laptop gestolen is.
Kan ook ,he

dank je wel voor je hulp. en hij is eerlijk, als ie niet eerlijk was dan zou ik niet op het net gaan vragen jongeman:)

ik weet dat er software is om dat wachtwoord te verwijderen.
Maar het is alles behalve legale software.

maar de probleem is alleen dat ik maandag een opdracht moet laten zien ( tentamens ), en die leraar zeurt als ik niet een eigen laptop mee neem.

kan je hem niet formateren via een bootflop

kan je hem niet formateren via een bootflop

neej kan niet, ik heb al iets gevonden maar je moet wel master en slave harddiskjes hebben en zoals je weet op laptop kan dat niet altijd, want ik heb geen plaats voor en slave en met USB en so kan dat niet

voor dat de bios komt tevoorschijn,
Lijkt me dan toch meer een Bios wachtwoord. Deze blokkeerd het systeem met een wachtwoord. Het lijkt me als je via, via de laptop hebt gekocht ook via, via het wachtwoord kunt krijgen. Ik neem namelijk ook aan dat je niet blind een laptop overneemt, zonder dat je deze werkend hebt gezien.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan