Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bios wachtwoord of Windows wachtwoord?
Een wachtwoord op een harddisk? Nog nooit meegemaakt.:shocked: Wanneer wordt er precies om gevraagd?
Je zal vast nog wel het telefoonnummer van die persoon kunnen achterhalen, bel hem even.![]()
Een wachtwoord op een harddisk? Nog nooit meegemaakt.:shocked: Wanneer wordt er precies om gevraagd?
Tenzij de laptop gestolen is.
Kan ook ,he
Echt waar niet ,crash
Komt ook alleen voor bij laptop schijven.
en helaas voor subnet,je zal toch de vorige eigenaar op moeten sporen om het wachtwoord eraf te halen.
Tenzij de laptop gestolen is.
Kan ook ,he
ik weet dat er software is om dat wachtwoord te verwijderen.
Maar het is alles behalve legale software.
Dus niet,he
wil je die niet pasen? bedankt toch voor je hulp, ik wacht wel tot iemand anders mij helpt.
kan je hem niet formateren via een bootflop
Lijkt me dan toch meer een Bios wachtwoord. Deze blokkeerd het systeem met een wachtwoord. Het lijkt me als je via, via de laptop hebt gekocht ook via, via het wachtwoord kunt krijgen. Ik neem namelijk ook aan dat je niet blind een laptop overneemt, zonder dat je deze werkend hebt gezien.voor dat de bios komt tevoorschijn,
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.