ineens vet raar en hoog geluid uit mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

slipper89

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
ik lag te slapen word ik wakker van een heel hard en hoog geluid uit mijn pc
boksen stonden uit
egt heel raar hele pc liep vast en kon niks meer
wat is dat voor iets weten jullie dat?
of heeft dat met het trojan horse virus te maken? want die heb ik er helaas op:eek:

boksen stonden uit
of heeft dat met het trojan horse virus te maken? want die heb ik er helaas op:eek:

Trojan horse weet ik niet,maar kan ook met je videokaart te maken hebben.
Ik heb dat namelijk een keer gehad met het vervangen van een videokaart en toen kwam er ook een hoog geluid uit.

ik heb een geintergreerde geluidskaart lijkt me strek dat het daarvan komt

Videokaart goed aangedrukt? Eerst de driver van de oude kaart verwijderd, toen pas de nieuwe in de kast gemonteerd en de driver daarvoor geinstalleerd?

heb het door een computer bedrijf laten doen dus denk wel dat alles goed zit en alle nieuwe drivers zitten erop

Terug gaan naar dat bedrijf, kennelijk is het niet goed.

Wanneer dan? ik heb het flauwe vermoeden,dat dit niet zomaar ( na een dutje) aan is komen waaien:confused:

Geef aub eens wat meer informatie.

sorry, was een paar min te laat:D

Wanneer dan? ik heb het flauwe vermoeden,dat dit niet zomaar ( na een dutje) aan is komen waaien:confused:

Geef aub eens wat meer informatie.

ik denk ongeveer 2 weken geleden
het is wel al een oude videokaart
maar ik zet zelf nooit dingen in mijn pc ik ben der niet egt handig mee
maar het is al een behoorlijk oude videokeert
nvidia g-force 2 64mb deze kreeg ik van een vriend dus heb die erin laten zetten

boksen stonden uit

Hallo,Ik zou zeker dat virus verwijderen.

ik zou zeker doen wat Crash adviseert, maar ik denk dat je systeem te heet wordt, vandaar de geluiden.
haal anders die Gforcekaart er weer uit en sluit hem weer aan op je onboardkaart
Laat ook ff online scannen, lijkt me wel verstandig;)

en dat virus blijft maar terug komen als ik mijn computer scan haalt hij alles weg maar 2 dagen erna staat er weer vanalles op van trojan horse:shocked:

en dat virus blijft maar terug komen als ik mijn computer scan haalt hij alles weg maar 2 dagen erna staat er weer vanalles op van trojan horse:shocked:

Start eens op in veilege modus en scan dan eens opnieuw.
Ik heb namelijk hetzelfde gehad een keer en scande toen in veilige modus en toen was het opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan