Internet uitschakelaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

volioto

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
hallo mensen ik heb een vraagje.

is er ook een code waarmee ik een simpel bestandje programeer dat als ik op een knop druk mn internet uit gaat en als ik er nog een keer op druk aan ga?

mvg Volioto :thumb:

Als je geen brouwser start en alle autoupdates hebt uitstaan, wordt het toch niet gebruikt?
Of zet je netwerkicoon aan in netwerk, kun je via het icoon in gestarte progamma's die uitschakelen.

Als je verder geen lokaal netwerk gebruikt is dit een optie.
Sleep het ikoon van je netwerkadapter die in het configuratiescherm bij Netwerkverbindingen staat naar het bureaublad.
Dubbellik op het ikoon en kies voor uitschakelen. Je kunt het daar ook weer inschakelen.

Hetgeen de vorige spreker schrijft is de meest handige. Ik doe dat al jaren.

Euhhhh, Firewall uitschakelen? :shocked:
Router uitzetten? :shocked:
Kabel uitpluggen? :shocked:
Netwerkkaart disabelen? :shocked:
.......... :shocked:
Waarom aan-/uitzetten? :confused:

Laatst bewerkt:
Euhhhh, Firewall uitschakelen? :shocked:
Router uitzetten? :shocked:
Kabel uitpluggen? :shocked:
Netwerkkaart disabelen? :shocked:
.......... :shocked:
Waarom aan-/uitzetten? :confused:

Firewall: Toch al zo 4X klikken met een beeld vullend scherm :shocked:
Router: 5 sec wachten voor dat je modem uitgaat, weer 5 sec wachten voor het aangaan, vaak werkt de verbinding dan niet naar behoren met gevolg ff rebooten :shocked:
Kabel: ff 15 sec graaien achter de pc in de bos kabels verder zie router :shocked: :(
Netwerkkaart: -5 sec verder zie router :shocked:

Waar om aan/uitzetten wat een rare vraag :confused:

schakelaar op UTP . . .

mischien raar wat ik nu zeg maar ik ken iemand die letterlijk een schakelaar op zijn UTP had gemoteerd, en werken als een tierelier dat dingetje.

natuurlijk zijn voorgaande opties beter, ik denk dat deze gozer zich gewoon verveelde ofzo :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan