Drivers gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijdelijk123

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2006
Goedenacht iedereen,

Ik ben dus vanavond begonnen met mij pc opnieuw installeren, na het succesvol installeren en updaten van windows xp ben ik opzoek gegaan naar de drivers voor mijn computer.

Alleen mijn geluidskaart en videokaart zijn niet standaard en daarom kan ik die drivers niet van de dell website af halen.

Mijn vraag daarom ook: Hoe kom ik erachter wat de naam is van mijn geluidskaart en videokaart?

Hopelijk komt iemand met het antwoord :)

Groeten,
Erik

Update: Geluidskaart gelukt, bedankt voor de hulp hiervoor!

Update: Videokaart gelukt, bedankt voor de hulp hiervoor!

Update: Ethernet drivers gelukt, bedankt voor de hulp hiervoor!

Laatst bewerkt:
Ik heb dit bij geluidskaart gevonden,

Geluidskaart Creative EMU10K2 Audigy / Audigy 2 Audio Processor

De video kaart niet gevonden in everest, ik kijk morgenochtend nog eens.
Alvast bedankt voor het snelle reageren,

Erik :confused:

Deze driver moet je wel op internet zoeken.

Goedenmorgen,

Bedankt voor alle reacties die er zijn geplaatst, ik download nu een driver voor me geluidskaart, ik laat later wel weten of het is gelukt.
Update: Geluidskaart gelukt, bedankt voor de hulp hiervoor! :D

Maar nu de videokaart,

Deze word niet gevonden door everest en via dxdiag (tabblad beeldscherm) staat er niks of nvt.
Zou ik mijn pc moeten openmaken om erachter te komen wat voor videokaart het is?
Ik word net bijna gebeten door een doos van de videokaart, zucht.. het is een Club 7600 GS, ik ga nu even googlen ;)

Erik.

PS: Ik zoek me ook suf voor de Ethernet drivers van de dell dimension 8300, ik krijg alleen maar vage resultaten op google.. :)

Laatst bewerkt:
Goedenmorgen,

Bedankt voor alle reacties die er zijn geplaatst, ik download nu een driver voor me geluidskaart, ik laat later wel weten of het is gelukt.
Update: Geluidskaart gelukt, bedankt allen voor de hulp hiervoor! :D

Maar nu de videokaart,

Deze word niet gevonden door everest en via dxdiag (tabblad beeldscherm) staat er niks of nvt.
Zou ik mijn pc moeten openmaken om erachter te komen wat voor videokaart het is?
Ik word net bijna gebeten door een doos van de videokaart, zucht.. het is een Club 7600 GS, ik ga nu even googlen ;)

Erik.

PS: Ik zoek me ook suf voor de Ethernet drivers van de dell dimension 8300, ik krijg alleen maar vage resultaten op google.. :)

Videokaart:
http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_94.24.html

Het is me inmiddels ook gelukt de videokaart te installeren! :thumb:

Ben nu alleen nog opzoek naar Ethernet drivers maar daar google ik wel voor, is niet zo belangrijk.

Bedankt voor alle hulp!
Erik.

Het is gelukt hoor,

Bedankt iedereen voor zijn/haar hulp :thumb:

Vraag opgelost! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan