Cossacks EW Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrCorpse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
heb zojuist Cossacks EW geinstalleerd maar ik krijg de volgende windows foutmelding:

In dmcr.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

dit spel heeft het in het verleden prima gedaan... Mijn pc zou dit spel dus prima moeten kunnen draaien en naar mijn weten is er inmiddels niets veranderd.

Opnieuw installeren hielp niet.. Help?

wat bedoel je met het verleden? weken, maanden?
Heb je chkdsk, en schijfopruiming al gedaan? evenals schijf gedefragmenteerd (aangezien je prob 2 keer had, zal het wsl niet aan dat laatste liggen maar toch)

wat bedoel je met het verleden? weken, maanden?
Heb je chkdsk, en schijfopruiming al gedaan? evenals schijf gedefragmenteerd (aangezien je prob 2 keer had, zal het wsl niet aan dat laatste liggen maar toch)

met het verleden bedoel ik maanden tot jaren... schijfopruiming, chkdsk en defragementatie heb ik gedaan, hielp niks..

compitibiliteit weizigen werkt ook niet btw...

nee ik zie het niet zitten :p maar dat zou al niet werken, aangezien ik dat paar weken geleden ook al heb gedaan (voor een andere reden maargoed)

waarom zou dat niet werken?
als je probs met systeemherstel ondervindt doe je dat best wel in veilige modus.

waarom zou dat niet werken?
als je probs met systeemherstel ondervindt doe je dat best wel in veilige modus.

ik bedoel geen problemen met het uitvoeren van systeemherstel, ik bedoel dat het uitvoeren van systeemherstel niet het probleem van Cossacks zou oplossen gezien ik dat laatst nog heb gedaan... of denk je alsnog van wel?

ik bedoel geen problemen met het uitvoeren van systeemherstel, ik bedoel dat het uitvoeren van systeemherstel niet het probleem van Cossacks zou oplossen gezien ik dat laatst nog heb gedaan... of denk je alsnog van wel?

natuurlijk, als je het ver genoeg terugdoet, zet je pc terug naar wanneer het spel nog wel werkte. Neem eventueel eerst een backup en hou ondertss geinstalleerde software bij de hand: tip: deinstalleer betasoftware voor je systeemherstel op je pc uitvoert, moest er betasoftware opstaan is het anders heel moeilijk om die software er terug op te zetten.

natuurlijk, als je het ver genoeg terugdoet, zet je pc terug naar wanneer het spel nog wel werkte. Neem eventueel eerst een backup en hou ondertss geinstalleerde software bij de hand: tip: deinstalleer betasoftware voor je systeemherstel op je pc uitvoert, moest er betasoftware opstaan is het anders heel moeilijk om die software er terug op te zetten.

ik kan niet zover terug, dat is echt jaren geleden en die herstelpunten zijn verwijdert

probeer dan zover mogelijk terug te gaan en eventueel met een recoverycd of partitie je systeem terug te zetten.

probeer dan zover mogelijk terug te gaan en eventueel met een recoverycd of partitie je systeem terug te zetten.

Recoverycd en Quickrestore verhelpt het probleem niet, ook onlangs nog gedaan. Zover mogelijk terug heb ik zojuist geprobeert...het spel werkt nog steeds niet...

oke, dan is het wsl niet wat ik bedoel. Ik had namelijk ook eens een computerspel dat niet werkte, maar dat dateerde uit de jaren 90. Het werkte niet meer omdat er in de meeste computers van de jaren 90 een bepaalde chip ofzo zat die het spel nodig had om te kunnen draaien maar niet meer in de modernste computers zat.

oke, dan is het wsl niet wat ik bedoel. Ik had namelijk ook eens een computerspel dat niet werkte, maar dat dateerde uit de jaren 90. Het werkte niet meer omdat er in de meeste computers van de jaren 90 een bepaalde chip ofzo zat die het spel nodig had om te kunnen draaien maar niet meer in de modernste computers zat.

hm ja dat probleem ken ik, heb ook vaak gehad dat spellen het niet meer deden onder windows XP, maar dat kan hier dus niet het geval zijn. het spel zou het in principe prima moeten doen...

Het installeren en automatisch afspelen v/d cd-rom gaat allemaal prima, ik druk op play, het scherm word zwart (zoals het hoort bij het opstarten van spellen..) en dan dus de foutmelding...

Je zou kunnen proberen SP2 te deinstalleren. Na te zoeken op de error die je krijgt blijkt dat veel mensen het hebben opgelost door SP2 te verwijderen omdat deze niet compatible is met het spel.

Je zou kunnen proberen SP2 te deinstalleren. Na te zoeken op de error die je krijgt blijkt dat veel mensen het hebben opgelost door SP2 te verwijderen omdat deze niet compatible is met het spel.

okee, hoe deinstalleer ik SP2? En wat "verlies" ik door dit te verwijderen? kbedoel twas neem ik aan niet voor niks een update waard lijkt me????

En is er ook een manier om het spel wel compatible te maken met SP2? bijv door een patch oid. ?

Probeer eerst of dit werkt,

als het goed is heb je een directory bij het spel wat "video" heet. Maak daar eens "video1" van en probeer het spel. Dit heeft wel tot gevolg dat de video aan het begin van het spel niet word getoont.

Maar probeer eerst dit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan