Samsung E-250

Status
Niet open voor verdere reacties.

hummer007

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
hallo

ik heb een Samsung E-250 maar het geluid is erg zacht
nu schijnt er een code voor tezijn
wie kan mij daar aan helpen
met vr gr shan:thumb:

Doe als volgt de code intoetsen*#8999*8378# en nadat je dat heb gedaan ga je naar de 2e 'H/W test dan nog etschen keer de 2e geluid instellen daarna de 9e Yamaha Mel Vol. En dan kan je kiezen uit Normaal Meledietoets En Toon bij in-/uischakelen en dan het niveau hoger zetten ik hoop dat je er wat mee kan.

bedankt marcel
hij is harder

een vraagje ben je zelf ook hulpverlener
of maak je alleen een site voor hun

groetjes shan

nee ik maak hem niet voor de hulpverlenings dienst is gewoon voor me zelf
ik wil later wel bij de brandweer maar dan moet je een rijbewijs hebben en daar ben ik mee bezig

ok nette site hoor
ik zit zelf bij de brandweer halfweg dus vandaar de vraag
groetjes shan

nu heb ik even een vraagje over de samsung waar haal jij je spelletjes enzo weg want ik heb een samsung d900

niet ik speel er niet mee

ik heb een p300
en me vriendin de E250 zins gister dus we moeten nog ff kijken

Sgh-e250

hallow, ik heb me net aangemeld op je site, omdat ik van plan ben een E250 te kopen, maar ik heb net op een andere site een revieuw gelezen, en die was zeer negatief! bijvoorbeeld, dat het geluid niet zo luid is (daarvoor heb ik de oplossing al gevonden, op deze site!!) maar ook dat de batterei maar 1 dag meegaat, en als je muziek luisterd maar 5 uur..

Klopt dit, of niet ?
Wat denken jullie van de gsm?
min punten? plus punten ?

THX !!
grtz !!

hallow, ik heb me net aangemeld op je site, omdat ik van plan ben een E250 te kopen, maar ik heb net op een andere site een revieuw gelezen, en die was zeer negatief! bijvoorbeeld, dat het geluid niet zo luid is (daarvoor heb ik de oplossing al gevonden, op deze site!!) maar ook dat de batterei maar 1 dag meegaat, en als je muziek luisterd maar 5 uur..

Klopt dit, of niet ?
Wat denken jullie van de gsm?
min punten? plus punten ?

THX !!
grtz !!

Deels.
Ik heb het toestel sinds vrijdag en het bevalt me prima.
Het geluid is inderdaad instelbaar en ik hoor het verschil.
Het klopt inderdaad dat de batterij een dag meegaat, maar dan heb je waarschijnlijk wel bluetooth en andere onnodige dingen aan, dus als je Bluetooth uitzet (Menu -> 7 -> 5 -> Uitzetten) kan hij hoogstwaarschijnlijk wel langer mee. Ik heb vannacht mijn mobiel aan de lader gehad en vandaag ongeveer 4 uur op luidspreker muziek gehad en nog 2 uur de FM-radio, en er stonden nog 2 streepjes van de batterij (vol is 3).

Merci voor de hulp!
maar ik denk dat ik een E390 ga kopen
is niet veel duurder, en blijkt langer mee te gaan!
toch bedankt!
en nog iets; al die codes voor geluid luider te zetten enzo! kan je daar ergens een overzicht van vinden online ofzo ?

thx !!

vraag

Doe als volgt de code intoetsen*#8999*8378# en nadat je dat heb gedaan ga je naar de 2e 'H/W test dan nog etschen keer de 2e geluid instellen daarna de 9e Yamaha Mel Vol. En dan kan je kiezen uit Normaal Meledietoets En Toon bij in-/uischakelen en dan het niveau hoger zetten ik hoop dat je er wat mee kan.

hoe bedoel je eigenlijk met hoger zetten

hoi even een vraagje..
ik heb die code nu gevonden om t geluid van mn telefoon harder te zetten maar hoe voer ik die in.
want ik snap er de ballen niet van.

dus kan iemand me stap voor stap uitleggen waar en hoe ik die code in kan voeren.

thanx xx claudia

Vraagje

Ik heb even doorgelezen hoe je dat precies moest doen met die code,,
Maar ik snap er niks van.
Ik denk dat ik niet de enige ben.

Waar en wanneer moet ik die code invoeren.
En wat bedoelen jullie met H/W
En dat etsch Wat is dat ??:p

vraagje!

ik heb de samsung e250.. maar ik wil een code op mij berichten .. maar dat kan niet want datn vraagt die puk2 geblokeertt en daar moet ik dan weer code voor in voeren ..

maar die weeet ik niet!

en als ik me instelingen terug wil zette vraagt die ook een code..
maar die code weet ik ook niet?

kan ieman mij helpen :) ?

Alvast bedaankt!

Het lukt niet.
Als ik als eerste *#8999* in tik dan komen er geen ---- (streepjes) achter.
Dat hoort wel als het goed is .
Misschien weet jij iets.
groeten lorenzo

ik krijg ook de streepjes en het lukt me niet op mij volume dus hoger te zetten wat moet ik nu doen ?

Wat moet je doen om het geluid van je muziek hoger te zetten?
Normaal? of melodie,? En hoe hoog moet je hem zetten

ik heb de samsung e250.. maar ik wil een code op mij berichten .. maar dat kan niet want datn vraagt die puk2 geblokeertt en daar moet ik dan weer code voor in voeren ..

maar die weeet ik niet!

en als ik me instelingen terug wil zette vraagt die ook een code..
maar die code weet ik ook niet?

kan ieman mij helpen :) ?

Alvast bedaankt!

d Dit probleem heb ik ook?
Ik kan geen code doen, omdat ik eerst een andere code moet doen maar die weet ik ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan