Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallow, ik heb me net aangemeld op je site, omdat ik van plan ben een E250 te kopen, maar ik heb net op een andere site een revieuw gelezen, en die was zeer negatief! bijvoorbeeld, dat het geluid niet zo luid is (daarvoor heb ik de oplossing al gevonden, op deze site!!) maar ook dat de batterei maar 1 dag meegaat, en als je muziek luisterd maar 5 uur..
Klopt dit, of niet ?
Wat denken jullie van de gsm?
min punten? plus punten ?
THX !!
grtz !!
Doe als volgt de code intoetsen*#8999*8378# en nadat je dat heb gedaan ga je naar de 2e 'H/W test dan nog etschen keer de 2e geluid instellen daarna de 9e Yamaha Mel Vol. En dan kan je kiezen uit Normaal Meledietoets En Toon bij in-/uischakelen en dan het niveau hoger zetten ik hoop dat je er wat mee kan.
Doe als volgt de code intoetsen*#8999*8378# en nadat je dat heb gedaan ga je naar de 2e 'H/W test dan nog etschen keer de 2e geluid instellen daarna de 9e Yamaha Mel Vol. En dan kan je kiezen uit Normaal Meledietoets En Toon bij in-/uischakelen en dan het niveau hoger zetten ik hoop dat je er wat mee kan.
ik heb de samsung e250.. maar ik wil een code op mij berichten .. maar dat kan niet want datn vraagt die puk2 geblokeertt en daar moet ik dan weer code voor in voeren ..
maar die weeet ik niet!
en als ik me instelingen terug wil zette vraagt die ook een code..
maar die code weet ik ook niet?
kan ieman mij helpen?
Alvast bedaankt!
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.